• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sevenfifty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WBS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

WBS

New member
Tuli motskarin hankinta ajankohtaiseksi, tarkoitus olisi hommata semmonen käyttöpyörä millä työmatkat ja muut pikkuasiat kätevästi kauniillailmalla hoitaisi.
Jotenkin olen tykästynyt ton Sevenfiftyn ulkomuotoon ja luulen että se olisi mulle sopiva peli.
Näytää vaan sille että noilla mun budjettiin sattuvilla on usein ajettu jopa 60tkm, haitanneeko tuo mitään? Mitenpitkään tommosen moottori kestää ilman suurempaa remppaa?
Muitakin kokemuksia kyseisestä mallista olisi kiva kuulla.

Ei näytä olevan vastaajia niin minä kommentoin .Tämä pyörähän on yksi luotettavimmista ja vähä huoltoinen . 60 tuhatta on korkeintaan puoliväli koneelle jos sitäkään . Ei esim venttiilien säätöä , vain normaalia kuluvien osien vaihtoa . Kiihtyy hyvin 0-100km/h 4s huippua nakulle riittävästi 220 . Vääntävä kone tekee ajamisen helpoksi jos niin haluaa . Pyörä mikä ei ole missään erityisen hyvä mutta käy kaikkeen kaupunki,matkaja jopa rata-ajoon . Itsellä nyt kolmen vuoden ja 30 tuhannen kokemus ja pyörällä ajettu 75 tuhatta .

Saman suuntaista juttua kuului muualtakin, niinpä kävin tänään ostamassa reilu 60tkm ajetun Seven fiftyn.
Ihan mukavantuntuinen peli, sata kilsaa jo tolla kurvailin
smile_org.gif

Itsellä alla -01 Sevenfifty ja on kyllä hyvä pyörä ajaa. Osta vaan pois ja tervetuloa kastiin...!

Back