Mä ajelin n. 20tkm -89 varjolla ja ainut mitä piti tehdä, oli öljyn vaihto. Kone toimi kuin unelma, vääntöä tosiaan löytyy jo alhaisilla kierroksilla ja pyörä on helppo hallita, vaikka painaakin yli 200kg. Jos uudestaan moista menisin ostamaan niin katsoisin päällisin puolin pyörän kunnon, kaikkien pienten kuminippeleiden yms... Noissa alkuvaiheen varjoissa kuulemma on ollut pientä ongelmaa vaihteiden kanssa, ei kakkosen kanssa... Omassani ei ollut sen suhteen mitään ongelmaa.
Tankki tuossa -90:ssä on 9l, joten tankkausväli on n. 200km, kulutus tosin vaihtelee paljon kuskin mukaan. Omani kulutti keskimäärin 3,9l/100km, mutta on niitäkin joilla kulutus menee 4,5l/100km, tosin, eipä tuo ero paljoa vaikuta.
Käyttämällä ja kokeilemalla se selviää onko peli kunnossa.
Joku tuolla jo kirjoittikin että huiput on 160km/h, mikä on ihna riittävä Suomen teillä, mulla ainakin 140km/h jälkeen alkoi jo tuuli tempomaan sen verran ettei noita huippuja tarvinnut juuri koskaan... 120km/h on vielä helppo lähtee ohittamaan.
Vaikka itse vaihdoinkin isompaan peliin, en silti löydä moitteen sijaan tuosta vt600C:stä, kiva peli ajella ja ajoasento oli ainakin 172cm:lle hyvä, selkä ei väsynyt ikinä pidemmilläkään reissulla, eikä takapuolikaan puutunut
Joten osta pois jos peli silmää miellyttää ja näyttää ja tuntuu hintansa arvoiselta
*ton hintaset on pääasiassa 3k€ tai alle,kait?*
edit: oho, aloitusviesti olikin hiukka vanha, varmaan olet jo ostopäätöksen tahi ostamattajättämispäätöksen tehny