Shark RSF 2 Race

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miulla ja vaimolla on sharkit oikein hyvät meijänpäähän. tosin ostin itelle subertin kun käytänsilmälaseja. autocomin laitto sharkkiin teetti enemmäntöitä.

Mulla on sharkin avopotta visiirillä kakkoskypäränä (taajamaan ym pikkuajeluun) ja ihan ok tuote, vähän ehkä kaipaisin tummempaa visiiriä iltasella kun aurinko on matalalla mutta muuten ok.

Mulla on Sharkin RSF-2 optima, eli tämännäköinen.
shark.jpg

Sopii minun päähäni erittäin hyvin ja on hiljainen.
Kokemusta ei ole vielä kuin ~300 kilometrin matkalta, mutta viikonloppuna pleksi ei huurtunut 160 km matkalla, vaikka lämpöä oli 11 astetta.
Itse tykkään kovasti.

Ostin kyseisen kypärän muutama viikko sitten ja tyytyväinen olen ollut. Ehkä ainut huono puoli tosiaan on ettei silmä/aurinkolasit mahdu sekaan, mut hankin tummennetun visiirin. Hinta/laatusuhde on kohdallaan.
sport05.gif

Ostin kyseisen kypärän muutama viikko sitten ja tyytyväinen olen ollut. Ehkä ainut huono puoli tosiaan on ettei silmä/aurinkolasit mahdu sekaan, mut hankin tummennetun visiirin. Hinta/laatusuhde on kohdallaan.  
sport05.gif
Saako suomesta tuohon visiirejä ? jos saa, niin mistä ja mihin hintaan ?
Kyllä saa. Leppävirralta, oravikoskelta, Hanx-suomi tehtaanmyymälästä. Hinta oli muistaakseni 34 eskoo. Suosittelen pistäytymään, sieltä löytyy kaikkea kivaa meille motoristeille ja hintaluokka on suorastaan "ihanan halpaa!"
062802jumpie_prv.gif

Joo, itekkin ostin tänään Humppilasta Shark RSF-2i Famous kuupan. Täytyy sanoa, et kyl aika hyvältä potalta vaikuttaa. Jos vertaa vanhaan kuuppaan (S1), niin Shark on kevyempi, tuuli ottaa nopeuksissa huomattavasti vähemmän kiinni kypärään. Hiljainenhan tuo potta ei ole, mut ei taida mikään kypärä olla hiljainen S1:sen jälkeen. Pitänee ostaa korvatulppia....
Summa summarum : Hintaisekseen (ovh. 299€) mielestäni todella oiva kypärä. Ja lisäksi Hanxilta saa Smotoon kuuluvan kerhon jäsenkortilla 15 pinnaa alennusta!

Edit : Potan kuva tosin kuva on huono, värit ei täsmää tossa kuvassa. Niin ja tietysti peilivisiirillä
biggrin.gif

Back