MarcusB
New member
Kaikkea sitä joutuu kuulemaankin.... Ajelin eilen himaan duunista porvoon motaria, vauhtia se normi rajoitus+alv. Yhtäkkiä kuulin ikäänkuin vauvan rääkäisyn, tai jonkinlaisen ulinan hyvin selvästi, vaikka minulla oli tulpat korvissa. Ensihämmästyksestä toipuneena mietin että mikäs Hondalle nyt tuli, mutta eihän sitä mitään vaivannut koska tämä ääni oli tullut kypärän korkeudelta eikä alempaa. Pienen henkisen rewind-toimen jälkeen totesin että ääni oli kuulunut kun olin kääntänyt päätä nopeasti hyvin paljon oikealle, palatessani ohituksen jälkeen omalle kaistalle (se nk. lifesaver -katse). Muutaman kokeilun jälkeen sain saman äänen toistumaan joka kerta, erittäin selkeästi.
Olen käyttänyt samaa kypärää yli vuoden, ja korkeampi pleksikin on ollut pyörässä huhtikuusta asti mutta en ole ennen kokenut tätä. Kypärän leukaosa ei näytä falskaavan mitenkään, visiiri oli täysin alhaalla ja otsan tuuletusaukko kiinni. En kertakaikkiaan ymmärrä mistä moinen (korostan, erittäin selkeä) ääni aiheutui.
Oletteko te muut kokeneet vastaavia haamuääniä kypäristänne? Varsinkin avattavista sellaisista.
/MarcusB
Olen käyttänyt samaa kypärää yli vuoden, ja korkeampi pleksikin on ollut pyörässä huhtikuusta asti mutta en ole ennen kokenut tätä. Kypärän leukaosa ei näytä falskaavan mitenkään, visiiri oli täysin alhaalla ja otsan tuuletusaukko kiinni. En kertakaikkiaan ymmärrä mistä moinen (korostan, erittäin selkeä) ääni aiheutui.
Oletteko te muut kokeneet vastaavia haamuääniä kypäristänne? Varsinkin avattavista sellaisista.
/MarcusB