• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Siistit ajohousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tpower82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nuo raidalliset on älysiistit, kuka noita myy? En löytänyt, vaikka koitin etsiä.
FC-Moto ainakin...

Edit. Fc-Moto -> Hosen -> Cross & Freestyle hosen -> tokalla sivulla Fox Shortcut MX Pant.

Edit 2. Fc-motolla pienin koko on vain 30", kun taas esim. jenkeistä taikka briteistä saisi 28". Jenkit ei suostuneet Suomeen myymään, britti-softa taasen oli aivan liian mahdoton, siis tilauksen tekoon kirjautumispakkoineen jne, niin otin riskin ja tilasin FC-motosta (toivoen ettei olisi mahottoman suurta kokoa). Hiukka normikokoa pienemmäthän ne onneksi oli, ainoastaan niissä on pitkät ja leveät lahkeet. Velcrolla (ompelua, yöks) lahje kapeammaksi, samalla vaivalla katosi ns. pituusongelmakin.

noi bomber pökät olisi kyllä hankintalistalla mikäli olisivat ilman bomber-tekstejä/logoja kun ei ole pompperi toi pyöräkään

Itse ostin kaupunkiajeluun Mp Asun Boomit. Reisitaskut, alhaalta kiristettävät lahkeet, suojia ei ole ja olivat hyvät jalassa. Halvatkin "vain" 60€ Allrightista.

mitkä ois het ihan v*tun siistit ajohousut kaupunki cruisailuun?
Vaikka kyseessä ihan selvästi on naisten vaatteet niin aika monia
transvestiittejä asia näyttää kiinnostavan ..
smile_org.gif
..

Monille on yks hailee onko suojia tai kestääkö, oikeasti, kunhan on siistit. Noi tollaset tuulipukuhousut, joissa on hitosti vetoketjuja ja irroitettavat lahkeet, lienee parhaita pommeja. Vähän kun konttaa, niin lahkeet lähtee ja sitten mennään ihan polvi-/persnahoilla. Ei naisväelle. Miehiähän leikkausarvet vain komistaa.

nää ajattelin hommata kesäksi kaupunkihousuiksi. Shift racingin torque farkut, kevlaria kriittisissä paikoissa, 99 dollaria.
70096316F.jpg

nää ajattelin hommata kesäksi kaupunkihousuiksi. Shift racingin torque farkut, kevlaria kriittisissä paikoissa, 99 dollaria.
70096316F.jpg

Juu, noita oon itekin katsellu. Hinta ei oo tosiaan paha!

Tietääkö joku noiden mitoista mitään? Heittääkö kovin pahasti huti "oikeista" mitoista? Mulla on vaan itellä 32" -housut, jotka on vähän liiankin löysät, mutta Shiftin mittataulukoita kun katselin, niin pitäis muka 34" -byysat olla!?! Ei jaksais palautella, jos ei sitten sovikaan.

Mulla on Mp-asun Bullet housut, oon ollu tosi tyytyväinen noihin. Hintaa muistaakseni 160e, eli ei paha  
wink.gif

Tuollaiset siis
Varoituksen sana noista.
Minusta nuo on jopa tukalat ja liimautuu ihoon kiinni ellei ole pitkät alla.

Nahkapöksyjen oston jälkeen nuo jäi minulla täysin sadehousuiksi ja syksyn kylmille.
Olin erittäin epäilevä nahkoja kohtaan mutta yllätyin positiivisesti kuinka farkuilta nahkafarkut tuntuu.
Viileätkin em.Bulletin ja Sweepin kalvottomien Urbanien jälkeen.  
eek.gif

No katellaan sit jotain muuta sadekelillä, tilaukseenhan nuo nyt sit meni, riders discountilta löyty ebaystä 149dollarilla pöksyt.
Jäädään odottelemaan että millaset tulee.

Back