Silminnäkijää kaivataan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raipe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Raipe

New member
Pyöräni (sininen Veturi) oli eilen illalla parkissa Shellin mittarikentän puoleisella reunalla muutaman pyörän vieressä.

Huomasin sitten tänään ajamaan lähtiessäni, että vasempaan äänenvaimentajaan oli ilmestynyt kunnon naarmu. Ei todennäköisesti ole tekijältä jäänyt huomaamatta, on putken pinta painunut kasaan osuman voimasta.
Pyörä oli yön ja päivän omassa tallissa, joten tapahtumapaikasta ei ole epäilystä.

Vasemmalla puolella oli parkissa musta, ilmeisestikin vanhasta GSX-R:stä "rakennettu" fighter. Mies poistui paikalta naisen seurassa, jolla oli oma fillari. Naisella yllä Hein Gericken ajokamat. Miehellä AGV:n potta ja normivaatteet. (ei ajokamat)

Lähtiessäni pyorääni silmäili nuori kaveri, joka oli liikkeellä vihreällä ZX6:lla, josko lie näit tapahtuman?

Olisin kiitollinen, jos joku olisi huomannut tapahtuman ja viitsisi minulle siitä kertoa.
Olen elänyt siinä (sinisilmäisessä?) uskossa, että motoristit pitävät yhtä. Lienemme kuitenkin siinä suhteessa samanlaisia kuin kaikki muutkin, että kun vahinko sattuu, niin emme viitsi edes yrittää selvittää asiaa vaan livahdamme paikalta jos vaikka kukaan ei tapahtumaa olisikaan nähnyt.

Vit...taa!

Täytynee kysellä huomenna myös Shelliltä ns.hyvälaatuista valvontakamerakuvaa...

Saatan olla etsimäsi "taistelija". Tuntomerkit sopii muuten, mutta mulla oli ajotakki päällä. En muista, oliko vieressä sininen veturi, mutta minä en osunut pyörääsi. On tapana katsella todella tarkkaan, etten telo toisten omaisuutta. Ja voin vakuuttaa että olisin kyllä etsinyt sinut käsiini jos olisin pyörääsi osunut.

Nykyään on niin monenlaista väkeä joka ajaa moottoripyörällä, kaikki niistä eivät ole todellakaan elämänasenteeltaan motoristeja. Tulee usein esille eri tilanteissa.
sad_orig.gif

Toivottavasti tapahtunut selviää.
smile_org.gif

Toivottavasti saat selvitettyä kuka teki! Ei ole kivaa kun tulee jotain tollaista. Oma eläkeläis äffä on onneksi säästynyt ilkivallalta tähän mennessä, mutta auto ei. Kyllä se syö miestä kun omaisuus joutuu ilkivallan kohteeksi. Tekisi mieli
kaboom.gif
syyllistä siinä vaiheessa.

edit: typo

Back