Sipoontie ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FJR -07
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

FJR -07

***ZZR1400***
Elikkäs korsosta sipooseen kun lähdetään niin n.50min sitten töistä tullessani oli hinuri korsosta päin tultaessa vasemmalla puolella tietä muutama sata metriä sen jälkeen kun rajoitus muuttuu 60->80km/h niin tuota se hinuri valmistautu alkaa "repimään" valkoista pyörää sieltä syvältä ojan pohjalta niin tuota sitävaan että onks kellään havaintoa jotta mitä tapahtunu ?
Hinurin kyydissä oli jo joku audi...

-pete-

Meikäläinen sujautti lepikköön kun aloin väistelemään jotain elikkoa joka syöksy ojasta tien poikki..
Pyörä kait lunariin, solisluu murtu ja vähän hiertymää..Eli ei mitään vakavempaa.

No, kannattiko se kaseikkoon vetää, ja vielä noin nätillä pyörällä. Ettei vaan olisi ollut laiton etupyörä-performanssi menossa...
wink.gif

Lääkkeet! LÄÄKKEET! (Pasila)
Pasila on paska paikka ja onneton ohjelma.
Pyöränkäsittelyn kädettömyyteen ei taida vielä medisiinistä apua olla. Hieman heikompilahjainen saattaa sivutuulessa ohjautua ojaan tai menee vähän kahvat sekaisin tai tulee rannelukko ja mukkelis makkelis. Onnea matkaan ja heikun keikun...

Kädetön tai ei..

Todennäkösesti päästelin sen verran ajatuksissaan että ensimmäinen reaktio oli väistää oikealta. Ittekkin oon ihmetelly, että miks en jarruttanu tai päästäny vaan yli.

Mun mielestä osoittaa vähän omituista suhtautumista kanssamotoristille tollaset kommentit. Yleensä en juurikaan välitä mistään mitä joku sanoo, mutta tässä tapauksessa: Haista itte
biggrin.gif

Mikä se elikko oli?
Mäkin haluan nyt sättiä sua sen verran et jos oli joku opossumin kokonen niin paremmat tsäänssit ois ollu koittaa ajaa vaan yli ja ois ehkä pysyny pystyssä. Ojaan ajosta tulee varmat damaget.
biggrin.gif

Pahoitteluni JukkaPojalle että alotin tän jutun.....
Hoidat ittes kuntoon ja eikun  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
wink.gif

Elukka tais olla kategoriassa kettu/kissa.. Mä oon NIIIIIN eläinrakas
tounge.gif

Tilalle hommataan sellanen sukkula jotta menee läpite kaikesta kiinteestä joka tielle osuu..

Back