• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sisään kirjautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mänty
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mänty

New member
Minkähän takia ei pääse sisään, jos laittaa täpän siihen "älä muista" kohtaan? Ei viitsisi työkoneella käyttää sitä "muista kirjautuminen" kohtaa.

sama homma täällä, ei onnistunut IE:llä eikä Firefoxilla jos raksittu "älä muista". Samaisesta syystä vissiin turhaan häiriköin ylläpitoa kun luulin ettei rekisteröinti toiminut, vaan taisikin johtua tuosta...

Joka päivä jotain uutta

Vaikka pistän ruksin kohtaan älä muista, se on siirtynyt kohtaan "kyllä" seuraavan kerran sivuille tullessani ja taikasauvalla pääsee sisään. Sisään pääsee siis kuka vaan minun tunnuksilla kun klikkaa taikasauvaa vaikka olen siihenkin ruksinut kohdan "ei nyt".
Apuja!
confused_orig.gif
?

biggrin.gif
 Mulla on navibarissa taikasauva josta tosiaan pääsee sisään ilman kirjautumista jos on sinne laittanut "muista tämän sivun osalta". Eli se nyt varmaan sotkee tän sivuston oman tsydeemin kaa..  
nixweiss.gif

Mulla ei ole pienintäkään hajua mistäään taikasauvoista navibareissa, koskaan kuullutkaan
biggrin.gif

Etkö? Nyt huijaat!  
biggrin.gif

Operan toolbarissa,  magic wand, password recovery...

Oliskohan asia nyt niin että, jos laitat muista kirjautuminen EI silloin kiellät vain .ORG sivustoa muistamasta kirjautumisesi ja täten "heittää" aina ulos. Jos laitat ruksin kohtaan kyllä niin sivusto toimii OK ja salasana ei pitäisi jäädä käyttämäsi selaimen muistiin jollet sita erikseen salli.(muista AINA kirjautua ulos istunnon päätteeksi!!!) Jos taas olet tallettanut epähuomiossa salasanasi selaimen muistiin se pitäisi kyllä saada asetuksista pois.
talktohand.gif

Etkö? Nyt huijaat!
biggrin.gif

Operan toolbarissa, magic wand, password recovery...
Jos en väärin muista niin olen viimeksi koskenut operaan vuonna 1997, pitänee asentaa koneelle tuo vaiheessa ja ihmetellä taikasauvoja.

Kuulostaa tosin siltä että kyseessä olisi selainvamma, jos siis se itsestään jonkun taikasauvan taakse tallettelee salasanoja.

Jassu, kyllä Opera niitä tallettelee jos käyttäjä antaa luvan (muuten kuten myös tulikettu), ja oletuksena on ei talleteta... ettei toi niin höveli oo kun ie muttei niin paranoidi kun esmes konqueror
smile_org.gif

Täälläkään ei kirjautuminen onnistu jos ruksittaa tuon "älä muista" kohdan. Nimimerkki näkyy " käyttäjät tällä hetkellä" listauksessa, mutta toisaalta ei sitten enää siinä "näytä koko lista":ssa.
Sama vika/ominaisuus surffaako firefoxilla vai explorerilla.

Mut mitä välii.

Eläköön standardit ..
Ei niin pientä asiaa, etteikö kehittelijät voisi niistä olla erimieltä ..
Kun Java tuli markkinoille, niin sen piti olla yksi ja sama interface
kaikkialla ja jokaisella plätformilla .. totuus on, että kaikki selaimet
toimivat keskenään eri tavalla .. jippppiiiiii ...
ghostface.gif

Kyllä mä pääsin Operalla, vaikka ruksasin sen älä kohdan ja hylkäsin vielä taikasauvan tallennuksenkin. Opera 9.21 ja OS X 10.4.10.
nixweiss.gif

Lainaan topicia,

etusivulta -> Tänään ajelemassa ja aiheen auetessa se pistää ikkunan jossa seuraavasti:

Kirjoita käyttäjätunnus ja salasana suojatulle alueelle www.planetsuperbike.com palvelimella http://www.planetsuperbike.com

Kuuluuko sivustoon vai joku koittaa imee käyttäjätunnuksia?

kunhan nyt vaan raportoin..
Ei kuulu ja tuskin koittaa imeä.

Kyseessä lienee ihan vaan suojattu sivusto, mistä joku on epähuomiossa linkittänyt tavaraa. Siltä ainakin vaikuttaa.

Klikkaatko kyseisen viestin kohdalla raportointinappia niin modet voivat katsoa asiaa.

Back