• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Skootteripolliisi!!!!

kulkijan varjo

New member
crazy.gif
No nyt oon minäkin jo kaikkea nähnynnä!
Oltiin mamman kanssa kurvailemassa Kellokosken/Mäntsälän mutkateillä ku risteyksessä kurvas meitin eteen polliisi, mutta sil oli SKOOTTERI ja vielä ihan poliisi väreissä ja vilkut ja kaikki.
nixweiss.gif
En oikeen tiedä olisinkos itkeny vai nauranu
lookaround_orig.gif

Ainakin pari vuotta sitten Orimattilassa(?) operoi itsekin vapaa-ajallaan mopoileva ja ralleja kiertävä naiskonstaapeli isolla virkaskootterilla.

No, mutta mikäs vika siinä on?
nixweiss.gif

Sehän on ihan ROCK, ainakin tuhottomasti parempi kuin auto.
smile_org.gif

No pelleiltähän ne näyttää. Ei herätä ainakaan mun silmissä muuta kuin hilpeyttä...
biggrin.gif
Kävin huoltsikalla aamulla ja niitä oli kaksin kappalein siinä puunaamassa ajokkejaan.

Eipä ole poliiseillakaan helppoa, jos joutuu skootterilla menemään. Aikasta kehnoa saattaa olla takaa-ajotilanteessa.
cool.gif

biggrin.gif
Jep, täällä Etelässä kaikki on enemmän GAY kun muualla, siis looginen jatkumo tämä skootteri hommakin.

Tommonenhan oli jo Mäntsälän hymyilevän motoristin kevätpäivillä ad 2001. taisi olla just tää naispölliisi Orimattilasta.

voivoi että se on nyt niin kamalaa kun skootterilla ajaa KYSYMYS kuinka moni on käynyt koettamassa millaista on tosiaan ajaa nykyajan skoottereita voin sanoa että kun monelta motoristilta on perse puutunut ja roikotetaan jalkoja niin skootteri mennä viheltelee vielä pitkän matkan eli älkää tuomitko jos joku arvostelee ottakaa ennemin asiasta selvää ps:mulla nousee käsi edelleen kun skootteri tulee vastaan
veryangry.gif

Onhan toi näppärä, varsinkin kaupungissa.Pääsee paikkoihin, joihin ei autolla pääse....
Mutta, mutta, huippunopeus 120-130? En minä ainakaan uskaltais mokomalla härvelillä sellaista vauhtia....tosin vois olla kiva kokeilla...
biggrin.gif

Eipä ole poliiseillakaan helppoa, jos joutuu skootterilla menemään. Aikasta kehnoa saattaa olla takaa-ajotilanteessa.
cool.gif
Vaan eipä noita liikennevalvontaan ole suunniteltukaan. Kyllä LP:n pyöräpojat hoitaa sen puolen. Onhan toi mukava kesällä pörrätä skootterilla ennemmin kuin kotilolla. Enemmän toi on pr -juttu.

voivoi että se on nyt niin kamalaa kun skootterilla ajaa KYSYMYS kuinka moni on käynyt koettamassa millaista on tosiaan ajaa nykyajan skoottereita voin sanoa että kun monelta motoristilta on perse puutunut ja roikotetaan jalkoja niin skootteri mennä viheltelee vielä pitkän matkan eli älkää tuomitko jos joku arvostelee ottakaa ennemin asiasta selvää ps:mulla nousee käsi edelleen kun skootteri tulee vastaan
veryangry.gif
Onko ammattisi kenties skootteripoliisi?!?
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Ei mutta vakavasti, onhan skootterit hienoi....
biggrin.gif

Eiks tossa pari vuotta sitten jotkut B-henkiset ollu pölliny pollareilta tollaisen skootterin. Jostain sellaista filmin pätkää joskus näin. Kyllä silläkin näytti voivan hurjastella....

Mitäpä tästä opimme? Älä hurjastele meikäläisen entisillä kotiseuduilla tai paha skootteripoliisi syö sun renkaat ja uuninluukut.
buttrock.gif

Back