• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SLG Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kutis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kutis

New member
Onko kenelläkään kokemuksia SLG Motosta, joka kaupittelee tax free -pyöriä Nettimotossa? Sijainti näyttäis olevan Espoossa.

Pyörät on näköjään Italian papereilla ja ostaja saa itse hoitaa rekisteröinnin. Kuvaustausta on oranssi seinä, ihan niin kuin Tallinnan Motodepoon ilmoituksissakin. Onko yhteensattuma vai myydäänkö "samaa paskaa eri paketissa" ? En tiedä. Tietääkö joku muu?

vastauksia kaivattaisiin tännekkin, nettimoton pyöristään annetuista vastauksista päätellen ainakaan suomen äidinkieltä eivät ole opiskelleet...?

Mutta kiinnostavia laitteita järkevään hintaa kaupittelevat eli onko kellään omakohtaista kokemusta ko. liikkeestä?

Viron poikia ovat...
No älä nyt uutisia kerro!
wink.gif

Eipä löydy koko kauppaa enään mistään.
Taas ilmestyi, SLG moto nettiin ja ilmoitukset Nettimotoon.
Asun itse muualla, joten...

Onko kukaan käynyt Espoossa sijaitsevassa liikkeessä?
Minkäkuntoisia nää pyörät on? Onko siellä ihan oikea liike,
vaiko joku aaltopeltihalli?

Liekö Italian papereiden kanssa sen kummempia ongelmia
rekisteröitäessä kuin muidenkaan papereiden?

Liekö Italian papereiden kanssa sen kummempia ongelmia
rekisteröitäessä kuin muidenkaan papereiden?
Ei ole. Mä ostin pari vuotta sitten Speedermanilta Italiantuontipyörän ja hommasin siihen Tuv-Nordilta todistuksen, eikä mitään ihmeellistä ollut rekisteröinnissä.
Kiitti tiedosta!
Pystyykö muuten tuon vaatimustenmukaisuustodistuksen nykyisin tilaamaan TüV konttorista netin kautta, vai soititko?

SLG Moto ja Virolainen Motodepoo taitavat olla samojen kavereiden käsissä. Vaan väliäkö sillä.

Kaupankäyntitapa vaikuttaa jokseenkin erikoiselta  
tounge.gif

Back