• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Slipari haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuzmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juuzmo

New member
Terve, onkohan kenelläkään tiedossa mitään putiikkia mistä saisi suhteellisen edulliseen hintaan kunnon mölypönttö sliparin, mielellään suht pieni kokoinen ja merkillä ei oikeastaan väliä. (bolt on putki myös käy) Käytettynä oon kattellut mut hyvin heikosti löytyy, tai sitten etin vääristä paikoista
smile_org.gif
Melkein ihan sama mihin pyörään pönttö on tarkotettu kun se täytyy sovittaa itse kiinni joka tapauksessa...

Motovelhoilla näytti olevan poistoerä Hurricia 195€. Ei mun mielestä paha hinta sliparille.

Motovelhoilla näytti olevan poistoerä Hurricia 195€. Ei mun mielestä paha hinta sliparille.
Hinta ei oo paha munkaan mielestä ja hurricci on todella hyvä pilli hinta/laatusuhteessa mun mielestä. Itsellä edellisessä pyörässä tollanen Carbon oli.

Juu laadussa ei ole kyllä vikaa. Kavereilla noita on jonkin verran ja suositella voin. Samaa reikäputkeahan ne (lähes) kaikki kalliimmatkin racing-vaimentimet ovat.

Dodii, kiitoksia
smile_org.gif
Ulkomaalaiset kaupat käy myös oikein hyvin kunhan on mielellään euroopan puolella, ettei tarvi alkaa tulleja ja veroja pulittamaan. Tuolla louis.de:ssä näyttäs olevan 149€ hurric pönttöjä, suorastaan jo halpa
cool.gif
Motovelho näyttää myyvän samoja niin niiltä vois vähän udella et minkä kokosia noi kannut on...

http://www.louis.de/_106b52....0029615
Tais löytyä mulle täydellinen, just sopivan kokonen kun tulee smoto pyörään ja hinta on vähintäänkin halpa
bowdown.gif
Ehkä kannun pääty on vähän mölön näkönen mut muuten aikas komia.

Mistä muflexin pönttöjä sit saa? Koitin googlella mut löyty vaan autojen tarvikepönttöjä myyviä liikkeitä ja muuta turhaa
confused_orig.gif

Mulla olis yks Acran hk bolt-on vaimennin. Tosin hintaa tulee kyllä yhden uuden halpiksen verran... Kunto vastaa hyvin pitkälti uutta, ettei sikäli mitään...

Näille motovelhoille kelpaa kyllä raha mutta maksettujen tilausten toimittaminen kangertelee pahasti, sähköpostikyselyihin ei vastata eikä puhelimellakaan tavoita. Siis jos nettikaupan kautta tilaa. Erittäin huonoja kokemuksia. Maksettu tilaus roikkunu kohta 2 kuukautta. Meni vissiin rahat kankkulan kaivoon.

http://www.demonbikes.com/productlist.asp?openmenu=Exhausts%20&%20Systems&Pagename=Exhausts+%26+Systems+%3A+Campbell+Exhausts&pid=18&id=304

Pololta Rombo. Ei pitäs olla hinnan esteenä enää. Hyvä paikka tilata. Tuolla hintaa vois melkein ottaa sen Bussin satsin siis 2kpl
biggrin.gif

Dodii, kiitoksia  
smile_org.gif
Ulkomaalaiset kaupat käy myös oikein hyvin kunhan on mielellään euroopan puolella, ettei tarvi alkaa tulleja ja veroja pulittamaan. Tuolla louis.de:ssä näyttäs olevan 149€ hurric pönttöjä, suorastaan jo halpa  
cool.gif
Motovelho näyttää myyvän samoja niin niiltä vois vähän udella et minkä kokosia noi kannut on...

http://www.louis.de/_106b52....0029615
Tais löytyä mulle täydellinen, just sopivan kokonen kun tulee smoto pyörään ja hinta on vähintäänkin halpa  
bowdown.gif
Ehkä kannun pääty on vähän mölön näkönen mut muuten aikas komia.
jos asustelet turun seudulla,ni biker pointin(raisiossa) kautta saat tilattua louisin tavarat ilman toimitus kuluja..
bowdown.gif

Vähän topicci nukahti, mut päädyin sit Hurricciin
buttrock.gif

Sanokaas joku vielä että mistä maasta Hurric on kotosin? Nimestä tulee ikävästi mieleen länsinaapuri...
baaa.gif

Back