• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

sliparin putsaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamapower
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yamapower

New member
eli millä saisi kiilloitetun alumiini sliparin takaisin hohtoonsa kun kakka on pinttynyt siihen kiinni??

Kokeile AutoGlymin Metal Polish:a vaikka ei se alumiinille ole tarkoitettukaan.Oman XX:n jalkatappien "sivulevyt" on alumiinia ja niihin joskus kokeilin sitä niin melkoisen mustaahan alumiinista irtoaa eikä siitä ainakaan haittaa ollut alumiinillekkaan,tosin kannattaa kokeilla ensin piilopuolelle...josko kirkastuisi ilman kosmeettista haittaa
thumbs-up.gif

Patapata
buttrock.gif

Lähtee varmasti. Eikä naarmuta niin kauan kun siinä on vaahdoksi asti saippuaa. En mä tiedä onko se kovin suositeltavaa, mutta sitä mä käytän
smile_org.gif

Patapata  
buttrock.gif

Lähtee varmasti. Eikä naarmuta niin kauan kun siinä on vaahdoksi asti saippuaa. En mä tiedä onko se kovin suositeltavaa, mutta sitä mä käytän
smile_org.gif
Pakko kompata. Patapadalla on kiillotettu aluvanteita yms alu hilppeitä ja aina on toiminut. Mutta en tietenkään suosittele jos meneekin jostain syystä pieleen...

Keraamisille liesille tarkoitettu puhdistussieni vois toimii kans. Se ei ainakaan naarmuta ja on melko tehokas.

Jos on peilikiiltävää alumiinia, niin varmasti naarmuttaa patapatat. Glymillä tai Autosolilla yms. tosin saa sitten viimeisteltyä.

Pata-pata naarmuttaa vasta siinä vaiheessa, kun ei enää vaahtoa. Itselläni kokemusta erilaisista kiillotetuista metalliesineistä (terästä, hopeaa, alumiinia, jne.. Tosin hopealle tuo ei aivan suositelluin ole..)

Kyl se Autoglym ainakin mulla toimii, vaik alumiinia toi onkin ja oli jo päässy ikävästi haalistumaan, niin kyllä lopuks tuli melkein häikäsevä
cool.gif

Back