• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

sliparit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vihree
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vihree

New member
Kertokaas kokemuksianne devilin vaimentimista.Yleensä niitä haukutaan, mutta kenellä on niitä omakohtaisia kokemuksia.

myös ohjausiskarista ja sen toimivuudesta kokemuksia.

Keskiviikkona asennetaan minun 636:een Devil. Olen kuullut että 636 + devil + Tfi = 115,6 hp! Tämä siis ihan parhaita mitä saatu ulos tällä yhdistelmällä. Kerron kun tiedän lisää. Putki sinänsä on tietääkseni laadukas.
sport05.gif

Jaa...mullakin on kyllä ollu semmonen käsitys että Devil olis suht laatumerkki?!? Tiedä häntä sitten...pitääpä perehtyä asiaan paremmin.

Äsken lähti mopotin Devil + tfi asennukseen. Voi hitto - sais kevät tulla äkkiä!
sad_orig.gif

Mun mopossa oli Devil pönttö, ilmeisesti street malli koska oli tosi hiljainen ja siis tukkoinen joten street ei hyvä.Purin ja laitoin huilun jne ja toimii.Dynolla testattu.

No nyt on putki paikallaan. Lukemat takapyörältä: 115,8 hv / 12987 rpm ja 66,8 Nm / 10954 rpm. Hyvä tuli ja komia on
062802jumpie_prv.gif

Kuvaa en nyt tänne saanut räpellettyä kun olen tumpula näiden tietokoneiden kanssa
biggrin.gif

Tuosta ohjaus iskarista sen verran kokemusta että edellisessä pyörässä oli ( zx6r 01) ja kun tottu siihen niin jollain toisella pyörällä kun kävi ajamasa nin tuntu ainakin vähän hervottomalta välillä....ja taispa kerran pelastaakin PAHALTA kaatumiselta. Oli maaliskuun loppu ja pyörän hain penkityksestä(pakulla) ja kun päästiin tallille pitihän sitä käydä testaamassa kuiva suht pitkä suora ja sitten jarrutin....etupyörä alta,pyörä  kävi aika kallelaan pari kertaa ja nousi pystyyn.Kaverit sano et olivat aivan varmoja et nyt rytisee mut jospa sillä iskarilla oli jotain tekemistä....No syykin selvis lipsahukseen oli jäinen kaivonkansi sattunut juuri jarrutus kohtaan
veryangry.gif
On muuten kyseinen iskari asennussarjoineen myynnissä kun ei passaa tohon uuteen vekottimeen!!!!malli WP!! Jäykkyys säätöä löytyy 32 napsun verran... Oma mielipide että kyllä se hyvä on olla olemassa näissä nyky tykeissä....
bowdown.gif

Jees. Seuraava investointi on ohjausiskari ja teräspunosletkut. Eiköhän sitten ala jo pärjätä
sport05.gif

Tehoa tuli tasan 8 hv lisää eli tehoa oli ennen sliparia ja Tfi:tä 107,8. Vääntölukuja minulla ei ole. Mielestäni aika onnistunut viritys. Viaber teki työt ja hyvä tuli. Harri oli sitä mieltä että Akran putkella saa about samat huippuarvot mutta Devil antoi hiukan enemmän vääntöä alakierroksilla.  
thumbs-up.gif

Tehoa tuli tasan 8 hv lisää eli tehoa oli ennen sliparia ja Tfi:tä 107,8. Vääntölukuja minulla ei ole. Mielestäni aika onnistunut viritys. Viaber teki työt ja hyvä tuli. Harri oli sitä mieltä että Akran putkella saa about samat huippuarvot mutta Devil antoi hiukan enemmän vääntöä alakierroksilla.  
thumbs-up.gif
Hei eihän se 8hp sliparilla ole mahdollista ;) Mites vain 600cc koneesta saatiin niin paljon lisää, koska kilokyykkyyn saadaan kuulemma 2-3hp lisää, niin mulle on täällä moni väittäny.

Oikeesti jopa 10hp on sliparilla ja säädöllä hyvinkin mahdollista kun puhutaan kiloluokan kyykyistä. Peruspyöristä, jotka ei ole jo tehtaalta niin kireitä vielä enemmän.

Itte oon kans käyny pariin otteeseen Viaberissakin, ja oon nähny ihan mustaa valkoisella... Paraniko sulla koko kierrosalueella teho?

Tässä on nyt se probleema että en ottanut printtiä tehoista alkuperäisellä varustuksella. Kirjottelin lukemat ylös kun Harri niitä luetteli. Kyllä tämä hv-määrän lisäys kuitenkin on uskottava ja lukema oikea. Huom myös tfi+säätö!
thumbs-up.gif

Tässä on nyt se probleema että en ottanut printtiä tehoista alkuperäisellä varustuksella. Kirjottelin lukemat ylös kun Harri niitä luetteli. Kyllä tämä hv-määrän lisäys kuitenkin on uskottava ja lukema oikea. Huom myös tfi+säätö!  
thumbs-up.gif
Joo mä heitin vaan läppää tossa, kun itsekin olen ihan samanlaisia lisäyksiä.. Säätö auttaa toki myös! Aina kannattas säätää samalla kun tekee jotain muutoksia..

Mulle ei tullut mitenkään yllätyksenä, olen nähnyt Viaberissa 600 kyykystä sliparilla ja säädöllä jopa 10hp nousun
wink.gif
Ehkä näille skeptikoille tekis hyvää käydä joskus kattomassa paikanpäällä kuinka homma etenee...

Viaberin Harrin kyvyistä leipoa hyvät tehot, ainakin Devil-vaimentimilla on täyttä totta.
Ja kokemuksesta voin sanoa että on siinä parhaat äänetkin.
siis jos äänien perässä vaimentimen valitsee.
Itse pitäisin laatuputkena. Kontra Yoshi & Akra.
Saatavillakin on suht. helposti.
Näin olen kuullut kerrotavan
062802jumpie_prv.gif

Täältä löytyy muutama ääninäyte ko. sliparista. Pirun hyvältä kuulostas ja näyttäs noi putket. www.devilbikes.com
Siitä Gallery ja edelleen Sound examples. Ja vot siinä talvi-iltojen piristystä.

Hyvältä se kuullostaa myös livenä!
062802jumpie_prv.gif
Matalat murinat löytyy nyt maailmanlopunlaitteesta
tounge.gif

Back