Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
finn tän ketjun voisi nimetä suoraan "SM Road Racing 2020" ni ei sit tarttis tehä erikseen sellasta ketjua tai uutta ketjua joka kisalle?
En pääse muokkaamaan otsikkoa. Mun puolesta ok jos modet tekevät ko. korjauksen.
Mitä livestriimiä katseli, ni näytti siltä että Mäkinen taktikoi koko kisan Valtosen takana, ja vikalla kierroksella kuittas ohi. Sama homma oli ekassa kisassa. Hyvin pelasi korttinsa.Tokassa lähdössä Kesseli tyrkännyt kasin puolelle
Voitosta ilmeisesti väännetty ihan tosissaan.
Kenny paranteli rataenkkaa toisessa stockilähdössä näköjään.
Tokassa lähdössä Kesseli tyrkännyt kasin puolelle
Voitosta ilmeisesti väännetty ihan tosissaan.
Kenny paranteli rataenkkaa toisessa stockilähdössä näköjään.
Juu kyllä mä sen oon ihan jo omakätisesti kokenut miten vaivaton kuussatanen on viedä ku se tuntuu kevarilta ku sitä vie.... mutta siis että jos 600cc rataennätys OLI 1:08.5 ja viime vuonnaki RAM Racingin pojat ei siihe ihan päässy... ja nyt tulee Kenny ja piiskaa tosta 0.7s alle ni ei hyvää päivää... rata ei ole muuttunut, sama vanha asfaltti edelleen.priva ku ihmetteli kierosaikoja vs 600
Mitä livestriimiä katseli, ni näytti siltä että Mäkinen taktikoi koko kisan Valtosen takana, ja vikalla kierroksella kuittas ohi. Sama homma oli ekassa kisassa. Hyvin pelasi korttinsa.
Mitäs sillä Kesselillä oli alla. RSV Aprilia?
Mitä livestriimiä katseli, ni näytti siltä että Mäkinen taktikoi koko kisan Valtosen takana, ja vikalla kierroksella kuittas ohi. Sama homma oli ekassa kisassa. Hyvin pelasi korttinsa.
R1 näytti ja kuulosti olevan
^Jos Kesselillä olis made in Italy, niin se olisi varmasti Ducati.
Ville voitti race#1 ja toisessa Ville johti kun viimeiselle kierrokselle lähdettin. Ykkösmutkassa Ville kanttarille ja muutama woblaus ja Niki kuittas. Eli race #2 Niki voitti.
Hyvät kisat ja monta hyvää taistelua kisan sisällä. Esa melkein onnistu kuittaamaan paluusuoran jarrussa, mutta pitkäks meni.
Hieno sää ja yllättävän paljon yleisöä. Olen katsonut kisoja pienemmälläkin yleisömäärällä.

Oli se nyt pakko yrittää, kun oli edes pieni mahdollisuus. Tosiaan, kun Kopponen tuli ohi ekassa lähdössä niin kattelin, että saadaan Kesseliä ihan hyvin kiinni. Totesin, että ei kannata alkaa ajaa Kopposen kans heti kilpaa, vaan ajaa Kesseli kiinni ja sit ruveta vääntämään. Vähän vaan loppu matka kesken.