• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Smoto jäsenyys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuumer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tuumer

New member
Homman nimi on se, että mun pitäisi hakea Suomen Retkeilymajajärjestöstä - SRM ry:stä Hostellikortti.

Kun on SRM:n jäsenjärjestön jäsen, saa tuosta kortista alennusta.
Listasta löytyy mm. Suomen motoristit - SMOTO ry.

Eli saanko tämän jäsenjärjestö edun vain vilauttamalla MotORG Ry:n jäsenkorttia? Jäsenetuinahan on SMOTON jäsenyys, mutta joudunko asiaa mahdollisesti jotenkin todistelemaan?

Homman nimi on se, että mun pitäisi hakea Suomen Retkeilymajajärjestöstä - SRM ry:stä Hostellikortti.

Eli saanko tämän jäsenjärjestö edun vain vilauttamalla MotORG Ry:n jäsenkorttia? Jäsenetuinahan on SMOTON jäsenyys, mutta joudunko asiaa mahdollisesti jotenkin todistelemaan?
Eiks siinä oo sitä tunnusta? Mulla on ainakin Touringin ja Autoliiton korteissa se SRM-tunnus. Elikkä kyllä se siinä kortissa pitäis olla.

Lisäys: ja touringissa on smoton ja femankin logot

Eiks siinä oo sitä tunnusta? Mulla on ainakin Touringin ja Autoliiton korteissa se SRM-tunnus. Elikkä kyllä se siinä kortissa pitäis olla.

Lisäys: ja touringissa on smoton ja femankin logot
Tässä MotORG:in kortissa ei tota SRM:n logoa ole, takana on yhteistyössä olevat yritykset ja järjestöt, jossa tuo SMOTO on.

No pitää kait käydä myöhemmin kokeilemassa ja tuoda toimistotäti vaikka tänne .ORG:in sivuille...
Vaikka tuskin tuo sellaista kauheaa byrokratiaa on.

Olen kyllä jäsen muissakin jäsenjärjestöissä, mutta jäsenkorttia ei vaan löydy mistää. MotORG:in kortti taasen on hyvässä tallessa lompakossa.

edit:kirotus virhe.

Kävin hakemassa sen hostellikortin ja alennuksen sain MotORG:in korttia näyttämällä.
(5e säästi)

sanoi:
Kävin hakemassa sen hostellikortin ja alennuksen sain MotORG:in korttia näyttämällä.
(5e säästi)

SMOTOn alennuksiin on oikeutettu kun on jäsenkortissa SMOTOn logo. Näin ollen tuota SRM:n logoa ei erikseen tarvita tuossa kortissa.

Back