• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sopiva pyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jjnnaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpä ole kuullutkaan moisesta, joten olisi mielenkiintoista kuulla lisää? Itsellänihän ei ole kys. pyörästä kokemusta ollenkaan muuten, kuin paperilta tarkasteltuna.

Itse koeajoin kyseisen vekottimen, ja olen videon kanssa täysin samaamieltä. Noita on muutenki menny todella huonosti kaupaks.

Itseä kutkuttaa mt-03 vaikka iso A hakemista vaille valmis. Siinä on vaan sitä jotain. Ulkoisesti sivistynyt ja tyylikäs, mutta sisältä hiukan karkea. Mutta itse aiheeseen että eikös mt-03 ole aika korkea?

Piti muokata mutta sainkin poistettua koko viestin. Lyhyesti: ER-5 tuntu omasta, emännän ja jonku muunki mielestä melko kiikkerältä ajaa etenkin hidasajoa vrt. ER-6/Hornet. Eukko on ollu sen jälkeen paljon tyytyväisempi 600RR-kyykyllä ajelemiseen. Tiedä sitten onko meillä vaan oudot mieltymykset vai mikä mutta en koskaan oikein ymmärtänyt näitä erkkikehuja ja suosituksia ensipyöräksi.

Back