• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Soraa mutkaan pilailua-ko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulla ei ole kivaa niin ei saa olla muillakaan.
Eikun tuo on ollut jo pidempään poliittisesti vasemmalle suuntautuneen osan epävirallinen iskulause.
Ja oikeistolla "jos mulla on kivaa niin muilla ei"? Keskustalla taas "kellään ei saa olla kivaa"?

(pahoittelen tätä aiheesta poikkeamista)
ei auta enää. kyllä mä nyt kerään porukan ja tullaan lynkkaamaam sut
biggrin.gif
Ookke. Juattako kaffet samalla?
jos on poro kaffeeta?
tounge.gif

Perkules et oli kiviä Tammisillan ABC:ltä päin tullessa ja käännyttäessä Turkuun päin.. onkos se nyt MotoGuzzi siinä risteyksen vieressä. Nurin meinasin mennä
wink.gif

Eikun tuo on ollut jo pidempään poliittisesti vasemmalle suuntautuneen osan epävirallinen iskulause.
Ja oikeistolla "jos mulla on kivaa niin muilla ei"? Keskustalla taas "kellään ei saa olla kivaa"?

biggrin.gif
jos on poro kaffeeta?
tounge.gif
Ei, kyllä se on ihan jauhetuista kaffepavuista. Olis kyllä hirveksenlihaa tuolla pakastimessa. Eihän se poroa ole, mutta voinhan sitäkin sekaan laittaa, jos lohruttaa?

biggrin.gif
jos on poro kaffeeta?
tounge.gif
Ei, kyllä se on ihan jauhetuista kaffepavuista. Olis kyllä hirveksenlihaa tuolla pakastimessa. Eihän se poroa ole, mutta voinhan sitäkin sekaan laittaa, jos lohruttaa?
joo okei
biggrin.gif
ei tartte varautua mun puolesta. mä sain jo kaunista naisseuraa ohoh... taas lipes
biggrin.gif

Back