Speed Triple 1200 RS

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tube68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
.....Vai käykö tämän uutuuden kanssa hieman kuin ison Zetorin - Bussin/Kingin kesken.
Tunteettomasti suorituskykyä arvioitaessa Zetori vie armotta potin, mutta molemmat "putkivireinä"
hiplattuna Suikan sielussa on sisällä se joku puolivallattomuuden tunne josta "legenda" on syntynyt.
Mä olen muuten tästä samaa mieltä. Busa on törkeästi hauskempi kuin ZZR, todella paljon luonteikkaampi. Ja vaikka ZZR:n etu suorituskyvyssä on aivan uskomattoman suuri, olisi Busa mun valinta. Busan legendahan oli jo syntynyt kun ZZR esiteltiin, mutta persoonattomampi Kawa ei sitä koskaan horjuttanut.

Ja jottei menisi ihan offtopicin lässyttämiseksi, tää uusi Speed Triple on kyllä maukas. Jos kuvien ja speksien perusteella pitäisi tehdä ostopäätös, olisi se tämä. Kaikki tässä ketjussa on jo tullut sanottua, mutta ulkonäkö on tosi upea.
 
Miksi luen tätä ketjua ja katselen videoita youtubesta, vaikka en ole omasta mielestäni uuden pyörän tarpeessa? Tuo oma Streetfighter on kyllä seksikäs, mutta normiajoon vähän liian race ja kulmikkaan raaka käytökseltään. Niin...
 
Miksi luen tätä ketjua ja katselen videoita youtubesta, vaikka en ole omasta mielestäni uuden pyörän tarpeessa?

Mulla on vähän samaa vikaa. Viime kesänä tosin meinasin jo vaihtaa, mutta jäi sitten vaihtamati, kun tuli käytännössä majailtua koko kesä mökillä ja katumopon kilsatkin jäi jonnekin olemattoman ja naurettavan välimaastoon.

Nyt kun mietin, että jospa ajelee ainakin ensi kesän nykyisellä niin menivät penteleet taas pukkaamaan kiinnostavaa mopoa markkinoille.
 
Miksi luen tätä ketjua ja katselen videoita youtubesta, vaikka en ole omasta mielestäni uuden pyörän tarpeessa? Tuo oma Streetfighter on kyllä seksikäs, mutta normiajoon vähän liian race ja kulmikkaan raaka käytökseltään. Niin...

Vaihda se tuonoon. Ei oo huono.
 
Nyt alkaa Youtubesta löytyä koeajovideoita. Neeves summaa minusta parhaiten: Moottori mahtava, alusta mahtava radalla, vähän rajoilla onko liian race kadulle (oli ehkä vain liian kovaksi säädetty). Vanha malli mukavampi ja leppoisampi, jos ei aja radalla.

Eli hiukan yliammuttu katuajoon, kuten muutkin hypernakut. No ihmiset haluavat kuitenkin, että on eniten, joten kai se hyvä pyörä on. Tuono tietenkin Neevesin mielestä parempi... Istuu joukkoon SDR, Tuono ja SF V4. Ei ole parempi, mutta ei kai juuri huonompikaan. Luultavasti enemmän kuin riittävä joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
jaket;6688508 .... lisäksi pidän tuosta tavallisen oloisesta sivuputkesta sanoi:
Itse taas tykkään juuri noista perän alla olevista putkista, ne on jotenkin triplen yksi tavaramerkki. Tuo uusi on jotenkin sellainen että se nyt piti vaan tehdä jotenkin ja siitä tuli tuollainen.

Pakokaasut kyllä pyörii takana, ei mahda mitään yms.
 
koeajoin tuollaisen uuden triplen eilen. onhan se erinomainen. Kone tuntuu kireältä koko ajan. käytti tehoa tai ei.

sopivasti etukeno ajoasento kuten vanhassakin triplessä, eikä sellainen ylipysty kuten mt09 sissä yms nakuissa.

Mittari on jotenkin pieni, siis näyttö hyvä mutta yritetty tehdä pyöreän näköinen niin sitten se on liian pieni että siitä nopeasti mitään näkisi.

Ehkä hämmästyttävin piirre on jarrut. Se hidastuvuuden voima hämmästyttää enemmän kuin kiihtyvyys. Jarrukahvassa ei ole mitään esivetoa, vaan sen painaminen muuttuu välittömästi todelliseen hidastumiseen ja tankin muodon avulla ei ole ongelmaa käyttää sitä hyväksi. Lisäksi ABSin takia sitä uskaltaa myös käyttää kovalla kädellä.

näin pitkän linjan triple kuskina sopi kyllä käteen erinomaisesti.

vaihteisto on jotenkin triplemäinen, eli vähän karu jossain valinnoissa, esim vapaan. no ei haittaa

JT
 
koeajoin tuollaisen uuden triplen eilen. onhan se erinomainen. Kone tuntuu kireältä koko ajan. käytti tehoa tai ei.

sopivasti etukeno ajoasento kuten vanhassakin triplessä, eikä sellainen ylipysty kuten mt09 sissä yms nakuissa.

Mittari on jotenkin pieni, siis näyttö hyvä mutta yritetty tehdä pyöreän näköinen niin sitten se on liian pieni että siitä nopeasti mitään näkisi.

Ehkä hämmästyttävin piirre on jarrut. Se hidastuvuuden voima hämmästyttää enemmän kuin kiihtyvyys. Jarrukahvassa ei ole mitään esivetoa, vaan sen painaminen muuttuu välittömästi todelliseen hidastumiseen ja tankin muodon avulla ei ole ongelmaa käyttää sitä hyväksi. Lisäksi ABSin takia sitä uskaltaa myös käyttää kovalla kädellä.

näin pitkän linjan triple kuskina sopi kyllä käteen erinomaisesti.

vaihteisto on jotenkin triplemäinen, eli vähän karu jossain valinnoissa, esim vapaan. no ei haittaa

JT

Huippu jarrut moottoripyörässä on kyllä aivan yhtä ehdoton asia. Niitä ei välttämättä kaikki osaa edes kaivata ennen kuin kokee. Paljon on tosi hyviäkin jarruja ja sitten on Stylemat kaikilla herkuilla.
 
Back
Ylös