Itsellä toista kesää menossa 955i -04. Paukuttaa myös aika lailla, varsinkin kun heittää vauhdista pienemmälle. Kuuluu asiaan, ei tarvi säikkyä. Pyörä toiminut tosi hyvin (40k mittarissa) ja itsellä myös tehoputki kiinni, joka oli käyrien mukaan jopa tuonut muutaman hepankin lisää.
Itse testaamistani nakupyöristä (japskit ja monsteri) ehdottomasti paras (lue hauskin) ajaa (alle 140km/h) ja kevyt käännellä myös mutkapätkillä. Vääntöä löytyy aivan tarpeeksi, eli ei tarvi painella jatkuvasti vaihdepoljinta kaupungissakaan. Pari kertaa kävin viime kesänä myös radalla ja hauskaa oli sielläkin. Huollot tein itse ja tarvikkeet löytyi heti kaupan hyllystä. Ainoana miinuksena sopivien "tuuninki"/ tarvike osien niukka tarjonta (ainakin Suomessa). Myös alkuperäiset varaosat tuntuu hieman kalliimmilta kuin japskeissa.
Ensimmäinen iso pyöräni ja takuulla samassa merkissä& mallissa tullaan pysymään jatkossakin. Itse pidän 1050 mallin pienemmästä perästä enemmän, omastani meni pullea ampiaisperse talvella vaihtoon. Jollei tuo kosmeettinen seikka häiritse liikaa ja haluat ajaa nakupyörämarkkinoiden parhaimmalla merkillä, sekä säästät muutaman tonnin ostamalla vanhemman mallin, niin en keksi mitään syytä miksi ei? Ja onhan ne Trumpan bugeye-tuplavalotkin jo klassikot...
...niin ja muista tinkiä reilusti!