Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein väittäisin ettei ole nopeampi, ei edes näillä Suomen radoilla... On kuitenkin melko pehmeä alusta vakiona noissa 955 tripleissä.Vääntöähän siis riittää, sitten kierroksilla ei mitään järisyttävää tapahdu.
Väännöstä tämmöinen vertaileva tutkimus:
Sprint RS 955i on vastaavalla koneella: keulii kaasulla.
Daytona 955i tehokkaammalla, mutta ei niin vääntävällä koneella en saanut kaasulla keulimaan.
Sprint RS:llä on vielä pidempi akseliväli ja kymmenen kiloa painavampi.
Ei kyllä tartte sitten kertoa, että keulii se Daytonakin...
varmasti, mutta minun taidoillani ei onnistunut.![]()
Speed Triplellä en ole ajanut, mutta Daytonalla samalla rungolla ja alustalla, enkä osaa moittia ajo-ominaisuuksia normaalikäyttöön.
Kestävyydestäkään en olisi huolissani omiin kokemuksiini nojaten. Nyt on 70 tkm ajettu 955i -koneella.
Tämmöisen rohkean? väitteen esitän, että olisiko Speed Triple ihan käytännössäkin hitailla radoilla nopeampi kuin Busa?
Ihan en tuulesta temmannut väitettä, vaikka melkein.Melkein väittäisin ettei ole nopeampi, ei edes näillä Suomen radoilla... On kuitenkin melko pehmeä alusta vakiona noissa 955 tripleissä.
Aika hyvä motti se on kyllä ajossa. Oikeastaan siihen ei kaipaisi kuin 3000-4000rpm lisää jengaa ja 50hv enemmän tehoa. Sitten olisikin jo aika passeli kone "fighteriin".jepulis eli vääntökäppyrä kulkee suunilleen samalla aaltopituudella kuin b kingissä mutta kingissä hevosia on 45 kaakkia enemmän.
Toi Trumpan kone on kyllä erikoisin millä olen ajanut ikinä.
Tuntuu ihan venemoottorilta , minkään valtakunnan tehopiikkiä ei tule ennen rajottajaa.
Mun mielestä 955 triple ei kaipaa niinkään mitään hipo hipo ohjausiskaria, vaan yksinkertaisesti parempia iskareita. Aika paljon rajoittaa menoa siinä tuo vakio alusta. Toisaalta se on kuitenkin ihan positiivista, kun on kivasti vauhdin tuntua jo rauhallisemmassakin vauhdissa mutkapätkillä.juu rouvakkeelle mä sen laitoin.
Se on käynyt kerran ajamassa sillä kun muksu rajottaa mopoilua.
Silloo se lähti ja mä menin tuutilullattaa muksuu ja kohta kuulin kun mökä ääninen triple tuli takas.
Siellä se pöris, sekä mopo että nainen hymy korvissa.
Näytti peukkuu on kuulemma hyvä alavääntö kun vertas z750 kawaan.
Lähti uudelle kierrokselle ja mä painuin muksun kanssa jatkamaan kesken jäänyttä nukuttamista.
Sillä on minustakin kiva ruisailla mutkilla mut ohjausiskunvaimennin on sellane lisävaruste minkä laitan seuraavaksi.
Onko ehdotuksia![]()