Speed triple sammuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MCL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joskus huoltoasemalta lähtiessä vaihdoin pyörää kaverin kanssa, ja se ei saanut tripleä käyntiin. Ihmettelin, että mikäs siihen tuli, ja menin kokeilemaan, heti lähti. Vika siinä, että kaveri vääntää kaasua startatessa, niin ei se lähde käyntiin edes puolilämpimänä.

Joskus keväisin olen huomannut tuon, että ekoilla starteilla tyhjäkäynti jää alas tai ylös, mutta sammuttaa ja starttaa lämpimänä uudelleen, niin sitten se korjaa tilanteen, jotenkin sekaisin asemastaan. En mielestäni väännä kaasua.

Sagemista en tiiä, mutta 1050 Keihinin ruiskulla ei resetoinnilla ole mitään merkitystä kartan latauksen jälkeen.

Kiinnostaa tietää miksei? On se ainakin aiemmin TuneEcun ohjeissa ollut yhtenä vaiheena. Itellänikin Keihinin ruisku sen vaati, olkoonkin että on 675.

Karttaa olen vaihtanut sen sata kertaa ja muutaman kerran resetoinut. Käyntiin ei ole ollut mitään vaikutusta käytännössä. Ei se mitään toki haittaakaan.

Karttaa olen vaihtanut sen sata kertaa ja muutaman kerran resetoinut. Käyntiin ei ole ollut mitään vaikutusta käytännössä. Ei se mitään toki haittaakaan.

Ei mullakaan käyntiin itsessään, mutta noin muuten veto muuttui paljon puhtaammaksi. En sinällään omaa kokemusta tuolla tapaa faktana esittäisi, sitä vain ihmettelin. Jospa takasin itse aiheeseen.

Suoritettiin se 12 min säätö.Eli kone käyntiin,annettiin käydä tyhjäkäyntiä kunnes kone saavutti 90 asteen lämpötilan ja sen jälkeen annettiin käydä tyhjäkäyntiä koskematta kaasuun 12 min.Sammutettiin kone ja hetken päästä uudelleen käyntiin-->vika poistunut.Kone palautuu nätisti tyhjäkäynnille ilman mitään ongelmaa,vaikutti myöskin siltä että vastasi kaasuunkin hiukan ripeämmin.

Lueskeskelin hieman tunecusta joten tilataan varmuuden vuoksi obdi-usb kaapeli tulevaisuuden varalle.Kartan tarkastus on varmaan ihan aiheellinen.Koitetaan synkata rusikut jahka ehditään.

Back