No niihän siinä sattu käymään että löyty -05 mallinen 1050, kotari ja sopiva nippu paperirahaa meni vaihossa
48tkm kiepahti juur mittariin ku kävin mutkaa ajamassa ja onhan toi ero ihan valtava verrattuna 955i malliin, joka saralla parempi. Pattia riittää kova vauhtiseenki ajoon eikä tarvi edes kummemmin käskyttää, mutta sittenhän se vasta eloon heräs kun rupes käskyttään ja vaihteita tikkaan ales
Törkeen ketterä jopa supermoton jälkeen, kuitenkin vakaa mutkassa sekä moottoritiellä.
Ja äänimaailmahan on sivistyneen härski ja häiriintyny leovincen putkistolla.
Lätinät sikseen, oli mulla asiaakin!
Venttiilien tarkistus/säätö, osaako joku hinnasta sanoa jos vie laitettavaksi? Mieluusti Turusta järkevän matkan päässä
Öljynvaihtoväli ja mikä öljy todettu toimivaksi?
Muuta huomioon otettavaa noilla kilsoilla?
Ja tokihan se ohjelmakin kiinnostaa, kun on tuo putkistoki, onkohan missä hinnoissa ja missä tekijät? Saa ilmottautua jos onnistuu. Nyt paukuttaa ihan tosissaan moottorijarrulla siinä 3000-4500rpm välissä ja jostain luin että vakio ohjelmalla tekis juurikin siitä, niin oiskohan siltä osin vakio
Ja mites tuo vakio "pleksi" lamppujen päällä, tuntuu että paine kypärään on melko kova ni kevenisköhän paine niskalta ilman sitä? Toki alkaa vasta 140jälkeen niin saakin vähän nakussa painetta olla
Ja tangosta vielä sen verran että muuttuukohan ajettavuus mihin suuntaan esim fatbarilla, vakio tanko on kyllä todella hyvän tuntunen näin alkuun ainakin, ei voi moittia..
On siis täysin orkkis kunnossa, mukaan lukien tuo hirvittävä kilventeline
