• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Speed triplen laatu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu407
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No sen verran omasta kokemuksesta... 3 tuttavallani on Bulun 12:ia...Ostettu uutena joskus ja hiljattain... Kaikissa niissä on vikoja ollut kaiken aikaa...Milloin valuttanu öljyä, milloin hihnassa, sähkövikoja lista on loputon...2 heistä on vaihtanut merkkiä Hondaan ja Suzukiin... Myös uusiin... Ja kas kummaa... EI MITÄÄN VIKOJA OLE OLLUT... Pyörillä on ajettu n. 10 000 km...

Meinasin joskus itsekkin ostaa Buelin...Tuli katteltua tuttavien touhua vähän aikaa, joten ei paljo kiinnostanut...Mekaanikolle unelma pyörä
biggrin.gif
... Siksi just jos vaihdan ja luultavasti vaihdan niin olisi mukava tietää Brittipyöristä vähän enemmän...
withstupid.gif

Mulla ollu 2 Sprinttiä, 955i ja 1050. Ei mitään teknisiä murheita, toimi kuin mikä tahansa japsi-mopo tms...tai itse asiassa paremmin kuin muut, koska Fjärrässä oli yksi pikkumurhe, samoin Bemarissakin...

Mulla ollu 2 Sprinttiä, 955i ja 1050. Ei mitään teknisiä murheita, toimi kuin mikä tahansa japsi-mopo tms...tai itse asiassa paremmin kuin muut, koska Fjärrässä oli yksi pikkumurhe, samoin Bemarissakin...
Kuin minusta tuntuu, ettei noihin mopottimiisi ehtinyt kertyä kovinkaan paljoa kilomertejä?
About saman verran niihin tullut kaikkiin, mutta Trumpat oli "luotettavempia", vähemmän "vikamerkintöjä".
Mulle 10.000km on paljon
wink.gif

quote]
Kuin minusta tuntuu, ettei noihin mopottimiisi ehtinyt kertyä kovinkaan paljoa kilomertejä?

Mikä on vähän Tridentissä mulla oli myydessä n. 58000 km ja nykyinen 955 RS 64000 km.Kummassakaan ei minulla ole ollut mitään ihmevikoja.Ehkä nuo km:määrät on vaan niin pieniä,että viat tulee vasta myöhemmin.

quote]

Mikä on vähän Tridentissä mulla oli myydessä n. 58000 km ja nykyinen 955 RS 64000 km.Kummassakaan ei minulla ole ollut mitään ihmevikoja.Ehkä nuo km:määrät on vaan niin pieniä,että viat tulee vasta myöhemmin.
Pitääpä nostaa hattua  
smile_org.gif
Toki todetaan,sen verran tuohon viestiini lisäys.En ole itse ajanut noita kaikkia kilometrejä,joten en todellakaan tiedä vaikka Sprintissäni olisi jo viides moottori menossa  
idea3.gif

quote]

Pitääpä nostaa hattua
smile_org.gif
Toki todetaan,sen verran tuohon viestiini lisäys.En ole itse ajanut noita kaikkia kilometrejä,joten en todellakaan tiedä vaikka Sprintissäni olisi jo viides moottori menossa
idea3.gif
Hattu takaisin päähän
wink.gif

No ehkä kuitenkin Triumpheille voidaan nostaa hattua
bowdown.gif
.En itsekkään toki usko,että niihin koneita on vaihdeltu,siksi huolettomia kilometrejä olen ajellut
062802moto_prv.gif

Itsellä speed triple 05 eli 955 trumppa ajettu 25000 suurin osa ajosta -8 piikkiä rattailla radalla ja temppuillessa.Ainut vika polttoaine liitin hajos jonka sain heti takuuseen(yleinen vika) muuten ei mitään jarrupaloja vaihdeltu ja voin sanoa että tämä pyörä on saanut kenkää enemmän kuin tarpeeksi.Omalta osaltani voin sanoa että pommin kestävä
062802jumpie_prv.gif

Ei kai siinä muu auta, kuin pistää uus tuunattu Hornetti myyntiin ja pistää tilaukseen uus Triple... Välirahakaan ei olisi mahdoton... 6 tonttua...Mut keväällä ku lumet sulaa pitänee käydä koeajamassa...

Juuri olen etsinyt seuraajaa, kun noi 600cc jää vähän pieneksi ja haen sellasta pyörää missä on vääntöä ajaa/cruisailla yhdellä vaihteella mutkateitä...Ja sit kun vääntää kahvasta niin helvetti pääsee irti...Kumminkin pitää ottaa takanaistujakin huomioon, six kyselin niistä jalkatapeista... Ja on se erittäin mukavaa että sinne taakse saa myös sen laukun... Vaikka ne on niin uskomattoman rumia tollaseen pyörään...Mut on se aika perseestä myös kantaa kaikki tavarat hampaissa tai köytetty ne itseensä...ja saahan sen pois...

Meinasin tota Morinia ensin mut laukkuja ei saa... Takanaistuja istuu lähellä lentokoneita...Jotenkin se merkin luotettavuus ahistaa...Voi olla et olen vääräuskoinen mut kuitenkin...On se Skodakin tänä päivänä hyvä automerkki...Mut en omista enkä tule omistamaan sitä...

KOOOVAAASTI KIIITOS VASTAUKSISTA TÄHÄN MENNESSÄ!!!!!!
bowdown.gif
bowdown.gif
baaa.gif

Lisättäköön vielä osittain aiheeseen liittyen, että eilen viimeistelin 20tkm huollon 1050 tripleen. Se sisältää aika paljon purkamista ja rasvailua ja on taatusti sikakallis liikkeessä tehtynä. Havaintoina sen verran, että kulumisen merkkejä ei löytynyt, jousituksen linkut ja ohjauslaakeri olivat kulumattomat, hyvin suojatut ja tehtaan jäljiltä hyvässä rasvassa. Jäähdytysneste kirkasta, samoin jarrunesteet ja etuhaarukan öljyt. Venttiilit toleranssin ylärajalla, joten tuskin tarvitsee säätää vielä 40tkm kohdallakaan. Periaatteessa koko huollon olisi voinut jättää tekemättä, eikä peli olisi ollut siitä moksiskaan. Kaikki oli kohdallaan. Tulipahan käytyä läpi ja rasvailtua Klüberin paksulla, mustalla ja pahanhajuisella rasvalla.

Tuohon yhdellä vaihteella mutkateillä väännättelyyn 1050 on juuri omiaan. Samalla tyylillä ajelen minäkin usein.

ite ostin just K5 1000 GSXR:n takajalka tapit, tulee n. 4cm alemmaksi ja ehkä hieman edemmäs kuin trumpan omat..

Kuva

Edit: Ei muuten passaa sit alkuperästen tai TORs pöniköitten kanssa

Gsg-motolla on toisenmallinen takatappisarja. Vaatinee pakoputken vaihtoa. TheS3 foorumilta selvis että jonkin japsikyykyn tappisarja käy myös suoraan. Takalaukku kiinnike löytyy ainakin Trumpan omista tarvikkeista... muttamutta. Laittaisinko ?
biggrin.gif
et taida olla laittamassa
biggrin.gif
biggrin.gif
tähän laatuasiaan.. mun -05 triple oli aivan loistopyörä
thumbs-up.gif
19tkm meni ihan ettei mitään! kerran käytin motoboxissa etujarrun/kahvan takia (se meni semmoseks lussuks) ja ne fiksas sen ja sillä siisti. kaikki huoltoihin/lisäsälän tilaamisiin/renkaiden vaihtoon ym. liittyen motobox on mun mielestä erittäin asiallinen paikka!
ja tekninen tietämys mulla on niiiiiiin valtaisa et paremmin en tota jarruasiaa osaa selostaa
tounge.gif

19tkm meni ihan ettei mitään! kerran käytin motoboxissa etujarrun/kahvan takia (se meni semmoseks lussuks) ja ne fiksas sen ja sillä siisti. kaikki huoltoihin/lisäsälän tilaamisiin/renkaiden vaihtoon ym. liittyen motobox on mun mielestä erittäin asiallinen paikka!
ja tekninen tietämys mulla on niiiiiiin valtaisa et paremmin en tota jarruasiaa osaa selostaa
tounge.gif
Jarrusatuloiden männät varmaankin rasvattu. Nyt talvella tuon tein Sprinttiin ja tuntuma on kahvassa ihan toinen.

Back