Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halvat ja halvat. Itse kun olin keväällä bladea hommaamassa niin tuollaiset 1-2 K€ ottaa välistä verrattuna omaan tuontiin. Sähköpostiin kyllä vastaa kiitettävästi.Onko porukoilla millaisia kokemuksia ko. kaupasta. Satuin vain törmäämään netissä moiseen firmaan ja halvat hinnat paitsi kiinnsotavat, myös epäilyttävät. Pyörien yhteydessä ei näytetä ilmoiteltavan kilometrimääriä...
Vai on kaupallista toimintaa harrastavalla puulaakilla hinnoissa katteet. Sangen outoa! Että halvemmalla saa jos tekee itse työn...Halvat ja halvat. Itse kun olin keväällä bladea hommaamassa niin tuollaiset 1-2 K€ ottaa välistä verrattuna omaan tuontiin. Sähköpostiin kyllä vastaa kiitettävästi.Onko porukoilla millaisia kokemuksia ko. kaupasta. Satuin vain törmäämään netissä moiseen firmaan ja halvat hinnat paitsi kiinnsotavat, myös epäilyttävät. Pyörien yhteydessä ei näytetä ilmoiteltavan kilometrimääriä...
Kaivoit sitten esiin 13,5 vuotta vanhan ketjun kertoaksesi meille tämän???En ostaisi tästä paikasta mitään uudelleen.
Kaivoit sitten esiin 13,5 vuotta vanhan ketjun kertoaksesi meille tämän???
-jp-
Mielestäni ilmaisit mielipiteesi oikessa paikassa. Voisitko vielä jakaa meille, että mikä aiheutti negatiivisen kokemuksen?