Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juuh.. luin topicin, kiitos. Tosin absoluuttista vastausta en oikein löytänyt mut oon tottunut siihen..Lueppa tämä topicci, siellä on MattiR kysellyt ihan oikeilta sinisiltä sediltä kirjallisessa muodossa.
Za za zaaa ...juuh.. luin topicin, kiitos. Tosin absoluuttista vastausta en oikein löytänyt mut oon tottunut siihen..Lueppa tämä topicci, siellä on MattiR kysellyt ihan oikeilta sinisiltä sediltä kirjallisessa muodossa.![]()
Tämäpäs onkin hauska pykälä.19 §. Ohittajan ja ohitettavan keskinäiset velvollisuudet. Ohittajan on
pidettävä turvallinen väli ohitettavaan ajoneuvoon.
Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla
kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa
lisätä nopeutta.
Hitaasti kulkevan ajoneuvon kuljettajan on kapealla tai mutkikkaalla ajoradalla
tai vastaan tulevan liikenteen ollessa vilkasta ohituksen helpottamiseksi
vähennettävä nopeutta ja mahdollisuuksien mukaan annettava tietä. Hän saa
tällöin tilapäisesti kuljettaa ajoneuvoa pientareella, jos se voi tapahtua
vaaratta ja haitatta.
Mitä sä nyt kyselet noin paljon, senkus ajat vaanNyt kun taas pari topiccia aiheesta jo ollut niin kertokaa viisaat: onko kaistojen välissä ajaminen laitonta. Senhän nyt tajuaa että motarilla 120 km/h vaudissa se ei kovin viisasta ole, mut entäs Meklulla ku jonot seisoo; onko silloin sallittua?
Samaa mieltä.Mitä sä nyt kyselet noin paljon, senkus ajat vaan![]()
Lieneepä kyseessä Mechelininkatu armaassa pääkaupungissamme.ps. wtf on Meklu??!
Hitaasti kulkevan ajoneuvon kuljettajan on kapealla tai mutkikkaalla ajoradalla tai vastaan tulevan liikenteen ollessa vilkasta ohituksen helpottamiseksi vähennettävä nopeutta ja mahdollisuuksien mukaan annettava tietä.Jos ajaa 200:aa niin pitääkö 80:aa ajavien väistää? Minkähänlaisen vastauksen poliisi antaisi?
No niin mä ajattelinkin, mut joko mulla on paha aukko sivistyksessä tai sit tää on joku aivan maakuntaperäinen nimi ko. kadulle..Lieneepä kyseessä Mechelininkatu armaassa pääkaupungissamme.ps. wtf on Meklu??!
Jos ohitellaan samaan suuntaan menevien kaistojen välissä, ei ajeta keskiviivan päällä. Keskiviiva erottaa eri suuntiin menevät kaistat.sanoi:MP-miliisisedältä kyseltiin asiaa messuilla, totesi että periaatteessa se on laitonta, koska keskiviivan päällä ei saa ajaa
aukko.....No niin mä ajattelinkin, mut joko mulla on paha aukko sivistyksessä tai sit tää on joku aivan maakuntaperäinen nimi ko. kadulle..Lieneepä kyseessä Mechelininkatu armaassa pääkaupungissamme.ps. wtf on Meklu??!
Joo o... kyllä se aukolta kuulostaaaukko.....No niin mä ajattelinkin, mut joko mulla on paha aukko sivistyksessä tai sit tää on joku aivan maakuntaperäinen nimi ko. kadulle..Lieneepä kyseessä Mechelininkatu armaassa pääkaupungissamme.ps. wtf on Meklu??!![]()