sprint st vm-06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ducati851
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ducati851

New member
onkohan hullu ostos,nimittäin oon ajellu ducati 851.sellä vuodesta- 91 ja nyt tuli kova hinku tollaseen matkatrumppaan ja aattelin huomenis myyjän hermoja tinkimisellä rasittaa.Toki duce jää muksuille perinnöksi,ja vähä itellekin jos sattuu kaduttaan niin voi sit taas sillä fiilistellä.(; (;
ghostface.gif

Jos yleensäkin moottoripyörän ostos on hullu, niin sitten se on. Muuten uskoisin, että ST on parhaimpia matkasportteja, mitä myynnissä on, ellei paras.
Vertailutesteissä erittäin hyvin pärjännyt ja myös saksalaisessa kestävyystestissä paras. VFR:kin jäi toiseksi. Itse olen käynyt vain koeajamassa, mutta hyvin kävi käteen, ja suorituskykykin enemmän kuin riittävä.

Itselläni on ko. laite. Ajettu on nyt n. 7000 km ja olen vakuuttunut hiljalleen Trumpan laadusta. Toki kaikki ei ole niin viimeisteltyä kuin esim. Hondassa tai Yamahassa, mutta lähelle on päästy. Ajettavuus ja ajoasento mielestäni parempi kuin esim. Pläkkärissä. Moottori aivan uskomattoman hieno.
062802moto_prv.gif

joops...tos pari päivää sit hain sen trumpan.Oli muuten emäntä yhtä hymyä kun pyysin vertailemaan matkustajan tiloja ducen 851,seen,sehänm innostui kerralla prätkäilyyn.Onko yleistä tuo etupään voimakas tärinä jarrutuksessa,vai mahtoiko huollon kaveri rumpioida jarrulevyjä kun renkaan vaihtoi.
sport05.gif
talktohand.gif
talktohand.gif

Etulevyt ovat kyllä aika kelluvat ja ovat ihan käsivoimin liikuteltavissa niiteissään. Vapina kyllä nyt viittaa siihen, että ne ovat saaneet kovaa kohtelua.

Ehkä kannattaa nyt heti reklamoida...

Back