• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Spyken pukuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Linkki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Linkki

New member
Terehdys
Onko porukalla tullut vastaan nettisivuja missä olisi Spyken pukuja myynnissä. Kävin Devil Racea kokeilemassa ja täytyy sanoa että istuu päälle juuriniinkuin puvun pitääkin. Hinta oli vaan sopivat 1690€
crazy.gif
Tai no köyhällehän kaikki on kallista. Mutta ei nyt viittiis laittaa vanhaa 10000mk yhteen pukuun.

Englannissa näin myynnissä nettisivuilla muute ne eivät toimita niitä tänne
sad_orig.gif

Että jos vastaan tulee niin laittakaa linkkiä tänne.

Kannattaa tinkiä!
wink.gif

Minäkin menin alkukesästä kokeilemaan juuri tuota devil-mallia ja niinhän siinä kävi, että "pakko" siitä oli kaupat tehdä.

Itse ostin raision Powerbikesta, jossa erittäin hyvä palvelu ja rento meininki. Juuri nyt siellä onkin ale meneillään, sieltä saat varmasti hyvän tarjouksen.

Powerbikestä itselläkin Cyber Race.

Vielä sen verran sanottava tuosta hinnasta, että se on sijoitus ihan oman itsesi hyvinvoinnin puolesta. Itse vedin tuo puku päällä lipat karvan päältä 200km/h lasissa - sama puku on käytössä edelleen. En halua kuvitellakaan, mitä olisi tapahtunut joku R*chan kaksiosainen puku päällä.

Täytyy huomenna soitella ja kysellä. Yhdessä Britti puljussa näyttäis olevan toimituskuluineen pikkasen päälle 800€ joten se on sitten sieltä tai PB:stä.

Noniin elikkä tilaus pistettiin puvusta menemään osoitteesta
www.helmetcity.co.uk

Hintaa näytti forexin mukaan tulevan toimituskuluineen 722€

Saas nähdä miten käy. Kerron sitten miten homma toimi.

No se vastaus ei kestänyt kauan.

Luottokortilla ei pysty ostamaan puljusta mitään Uk:n ulkopuolella. Näin sieltä laitettiin infoa. Vaihtoehdot on paypal tai tilisiirto. Onko kellään kokemuksia kyseisestä puljusta?

Luottokortilla ei pysty ostamaan puljusta mitään Uk:n ulkopuolella. Näin sieltä laitettiin infoa. Vaihtoehdot on paypal tai tilisiirto. Onko kellään kokemuksia kyseisestä puljusta?
Paypalia käytän itse ihan aktiivisesti maksuihin ulkomailla ja uskoisin että sen kautta huomattavasti turvallisempi maksu kuin suoraan luottokortilla.

Paypalia käytän itse ihan aktiivisesti maksuihin ulkomailla ja uskoisin että sen kautta huomattavasti turvallisempi maksu kuin suoraan luottokortilla.
Tässä on vaan se homma, kun kellään ei ole tunnu olevan ainakaan tällä sivulla kokemusta kyseisestä puljusta.
Jos kortilla maksan ja tavaraa en saa tai korttia käytetään väärin se menee luottokunnan tappioksi.
Mites sitten Paypal hommana? Vai onko tuota kautta olemassa jokin turva?

Back