Hauska laite! Mulla tuommonen oli kakkospyöränä pari kesää ja hauska ja helppo sillä oli ajaa. Oma yksilöni oli loistavassa kunnossa ja pienen tehon(n.44hv) korvasi pyörän keveys ja SuperTrappista kuulunut ykspyttysen komea papatus... Koneessa on aika kivasti vääntöä. Noissa on joskus ollut vikaa sivutuen katkaisijassa, joka vinoilee yläkierroksilla aiheuttaen koneen pätkimistä. Tuota teki myös mun ex-pyörä.
Tuolla laitteella oli todella hauska ampua menemään pikkuteillä ja kaupungin vilskeessäkin oli kotonaan. Harvoin noita tosiaan on Suomessa myynnissä, koska sitä ei koskaan "virallista" tietä Suomeen tuotu. Ulkomailla kys. laite nauttii melkoista kulttipyörän mainetta.
Pyörässäni oli vielä kickstartti (vm.1986), mutta vuonna -89 noihin tuli sähköstartti. Opettelupyöränä SRX on ihan ehdoton mataluuden, ajamisen helppouden ja yllätyksettömän käyttäytymisen ansiosta. Ja kyllä sillä "tehon puutteesta" huolimatta muun liikenteen seassa pärjää...hyvinkin. On meinaan ihan yllättävänkin pirteä kun viittii käyttää kierroksia.
Jos tuommosen hommaa niin varmasti myös tiedostaa ettei siinä ole yhtä paljon jerkkua kuin kilokyykyssä.
Varmasti mukavasti pyörää teille molemmille. Harmi että ehdin jo elokuussa myydä omani, vaikka hyvään kotiin meni oma yksilönikin.
öööö...kattosinpa vasta nyt tuota linkissä olevaa pyörää. Se on uudempaa vuosikertaa ja muotoilultaan jo aikas paljon eri näköinen kuin oma SRX:ni oli. Modernimpi? Makuasia tosin kumpi parempi... Tekniikaltaan sama laite.