SS-Mallin KIT sarjat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nro:13
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nro:13

New member
Muistan nähneeni foorumilla SS-Mallin Ducateista tehtyjä Kitti pyöriä, enkä niitä nyt löydä mistään.
Muistaako joku mistä näitä katesarjoja yms. saattaisi löytää?
 
2009 ohjelmassa

www.motoring.fi

Pierobon

pierobon%20F042_1.jpg
[/IMG]

NCR

11.jpg
 
Just näitä.
Mutta minkä pyörän rungon ympärille nämä on oikein tehty?

Pierobonissa on siis paketin mukana tuleva kevyempi runko mutta, sehän on aivan samanlainen kuin NCR:ssä.
On vaan ohuempaa kamaa kuin toi Pierobon.

Eli onko NCR:än runko jostakin ducatista? Kun ei se oikei ss:än rungolta näytä?

confused_orig.gif
 
Kumpikin valmistaja tekee omat runkonsa. Molemmilla erittäin vahva kokemus runkojen valmistuksesta.
On noissa yhteistäkin, mutta varsin erilaisia. Pierobon on alumiini- ja NCR teräsputkesta valmistettu (korjatkaa, jos olen väärässä).
Pierobon on huomattavasti lähempänä SS:ää, kuin NCR. Pierobon käyttää SS:n takaswingiä pienin modauksin, kun NCR:ssä on täysin eri swingi.
 
Voiko tommosella rungolla pyörän saada kilpiin? Kyllä omakin huussi jotain modernisointia kaipais... Sirompi perä, pienempi kate eteen ilman alakatetta ja varmaan koko takahäkki vois olla vähän korkeemmalla. Jos olis takaa vaikka tankin korkeudella sivusta katsottuna.
 
eli NCR rungot titan pääsääntöisesti

aihiona käy PB runko kiteissä SS,M,Multistrada periaatteessa kaikki 2V mallit

PB saa katukelpoista runkokittiä laitan kuvat ku saan
 
Siistejä pelejä. Mahtaako löytyä mitään jossa olisi käytetty SS:än omaa runkoa?
Tuo Kaemna on aika kaukana SS mallin vehkeistä. Jos äkki vilkaisulla oikein ymmärsin niin siinä on vain DS kone ja kaikki muut on 999, 998, 916.......

Eli löytyykö jotain jossa olisi pysytty lähempänä alkuperäistä tekniikkaa?
 
kyl melkein lähtökohtana voi pitää et runkoon joutuu tehdä mod jos meinaa saada jotain radikaalimpaa aikaan

SS tankki on aika hallitseva eli siitä joutuu luopuu

takapään voi kyl modata viel mut ei se pelkästään isoa muutosta tee
 
Ei kai www.motoring.fi nyt vaan ala jälleenmyymään Pierobonia? No, eipä kai sillä väliä ole, ainakaan minulle. Ajattelin tilata jossain vaiheessa F042 runkokitin. Tilaan sen kyllä suoraan Pierobonilta, enkä mistään suomalaisesta verkkokaupasta.

Noihin harrikoihin ne muuttelevat runkoja. Periaatteessa esim. SS1000DS-malliin voisi olla mahdollista vaihtaa Pierobonin valmistama tarvikerunko. En kyllä ole varma tässä vaiheessa miten AKE suhtautuu asiaan. Mmaf-sivuilla asiaa lienee puitu enemmän varsinkin harrikoiden tiimoilta. Mikäli rungon vaihdon saa katsastettua niin Pierobonin saa katulailliseksi koska pyörän identiteetti säilyy SS1000DS-mallina.

Keskustelin pitkään Massimo Pierobonin kanssa pari viikkoa sitten. Tuo F042 Street on tehty Hypermotardin osista. Jos halajaa Pierobon F042-tyypitettyä kadulle rekisteröityä pyörää, niin Pierobonin pitää valmistajana hoitaa tyyppihyväksyntä. Kyseinen F042 Street, joka oli Eicmassa 2008, on tyyppihyväksytty Saksan TUV:in kautta prototyypiksi / piensarjaksi.

Mikäli tosiaan suomessa haluaa kyseisen laitteen kilpiin, niin mielestäni kannattaisi kokeilla ensisijaisesti jo olemassaolevalla identiteetillä olevan SS-Ducatin päivittämistä tarvittavilla osilla. Muutosprosentitkin jäävät alle 50%. Siinä tapauksessa ei tarvitse ostaa kokonaista pyörää Italiasta, vaan pelkkä kitti riittää. Tämäkään ei kyllä välttämättä onnistu, AKE kun on omanlaisensa organisaatio.
 
moikka Jyri

kyl sä ny vaan joudut ne sieltä tilaa tai motoring jälleenmyyjältä.

Massimon kanssa sovittiin edustuksesta Milanossa

PS. eka F042 runkokit jo tilattu (SS1000DS) aihio

juu tuohon street versioon käy aihioksi periaatteessa mikä vaan 2V peli

juu Massimon idea on nimen omaan se jos pannutat pelin pahasti niin voit valita ton. sille oli siunaantunut hyperi josta oli ton tehnyt

en usko että AKE lla on tohon pal kun rungon osuus oli muistaakseni 25%

myö kyl kokeillaan toi street kit muutoskatsastaa (esim SS900ie) aihiosta
062802moto_prv.gif


niin tiedoksi Motoring on muutakin kuin vain verkkokauppa
 
Koskas te mahdatte saada sen runko kitin saada? Kiinnostaisi kuulla projektistanne sen edetessä enemmänkin.
 
PB lupaili sitä tammikuun alkuun kun uusi runkosarja valmistuu

motoring sivuille tulee syksyn ja talven aikana uutta ilmettä ja omat osiot NCR ja PB

laitellaan kuvia galleriaan
 
moikka Jyri

kyl sä ny vaan joudut ne sieltä tilaa tai motoring jälleenmyyjältä.

Massimon kanssa sovittiin edustuksesta Milanossa

PS. eka F042 runkokit jo tilattu (SS1000DS) aihio

juu tuohon street versioon käy aihioksi periaatteessa mikä vaan 2V peli

juu Massimon idea on nimen omaan se jos pannutat pelin pahasti niin voit valita ton. sille oli siunaantunut hyperi josta oli ton tehnyt

en usko että AKE lla on tohon pal kun rungon osuus oli muistaakseni 25%

myö kyl kokeillaan toi street kit muutoskatsastaa (esim SS900ie) aihiosta  
062802moto_prv.gif


niin tiedoksi Motoring on muutakin kuin vain verkkokauppa
Siis myös ST2:n 944? Olis vaan pikku juttu mielessä...
 
periaatteessa pitäis onnistuu

ainut hankaluus vesijäähdytys täytyypä ottaa selvää

street mallissa vois istuttaa vaikka VTR tai TNT jäähdyttäjät sivuille
 
moikka Jyri

kyl sä ny vaan joudut ne sieltä tilaa tai motoring jälleenmyyjältä.

Massimon kanssa sovittiin edustuksesta Milanossa

PS. eka F042 runkokit jo tilattu (SS1000DS) aihio

juu tuohon street versioon käy aihioksi periaatteessa mikä vaan 2V peli

juu Massimon idea on nimen omaan se jos pannutat pelin pahasti niin voit valita ton. sille oli siunaantunut hyperi josta oli ton tehnyt

en usko että AKE lla on tohon pal kun rungon osuus oli muistaakseni 25%

myö kyl kokeillaan toi street kit muutoskatsastaa (esim SS900ie) aihiosta  
062802moto_prv.gif


niin tiedoksi Motoring on muutakin kuin vain verkkokauppa
Moi AP,

Tuskimpa tilaan Motoringilta, ellei hinta satu olemaan sopiva. Yleensä valitettavasti näitten suomalaisten myyjien hintatasossa on aivan liikaa ekstraa verrattuna keskieurooppalaiseen tasoon.

Näiden kittien ostaja muutenkin on jotain muuta kuin perusmotoristi. Teknisen tuen saaminen suoraan Pierobonilta tarvittaessa on todennäköisesti paljon parempi vaihtoehto kuin epämääräinen webbikauppa suomessa.

Toisaalta mikäli webbisaitillenne saatte asiaan kuuluvat yhteystiedot ja avainhenkilöiden nimet niin luotto kauppaan paranee.

Massimo minulle tuollaisen lupasi myydä suoraan, en osta suomesta jos homma ei toimi kunnolla. Haetaan vaikka hollannista sitten, jos Massimo nyt ei sitten Motoringin tähden myy enää suoraan.

Onnea kuitenkin projektiin. Lamakauden kynnyksellä kuulostaa mielenkiintoiselta ajatukselta alkaa myymään noita erikoisia ja kalliita kittejä ja NCR:n pyöriä.

Niin, ja siitä prosenttiasiasta. Runko on kyllä nykyään 28 %. Lisäksi täytyy laskea tankki, satula yms osat. Äkkiä nousee 40 % tasolle. Sen ei tosin pitäisi olla ongelma, sillä 49.9 % saa vaihtaa niin, että identiteetti säilyy.
 
moikka Jyri

kyl sä ny vaan joudut ne sieltä tilaa tai motoring jälleenmyyjältä.

Massimon kanssa sovittiin edustuksesta Milanossa

PS. eka F042 runkokit jo tilattu (SS1000DS) aihio

juu tuohon street versioon käy aihioksi periaatteessa mikä vaan 2V peli

juu Massimon idea on nimen omaan se jos pannutat pelin pahasti niin voit valita ton. sille oli siunaantunut hyperi josta oli ton tehnyt

en usko että AKE lla on tohon pal kun rungon osuus oli muistaakseni 25%

myö kyl kokeillaan toi street kit muutoskatsastaa (esim SS900ie) aihiosta  
062802moto_prv.gif


niin tiedoksi Motoring on muutakin kuin vain verkkokauppa
Moi AP,

Tuskimpa tilaan Motoringilta, ellei hinta satu olemaan sopiva. Yleensä valitettavasti näitten suomalaisten myyjien hintatasossa on aivan liikaa ekstraa verrattuna keskieurooppalaiseen tasoon.

Näiden kittien ostaja muutenkin on jotain muuta kuin perusmotoristi. Teknisen tuen saaminen suoraan Pierobonilta tarvittaessa on todennäköisesti paljon parempi vaihtoehto kuin epämääräinen webbikauppa suomessa.

Toisaalta mikäli webbisaitillenne saatte asiaan kuuluvat yhteystiedot ja avainhenkilöiden nimet niin luotto kauppaan paranee.

Massimo minulle tuollaisen lupasi myydä suoraan, en osta suomesta jos homma ei toimi kunnolla. Haetaan vaikka hollannista sitten, jos Massimo nyt ei sitten Motoringin tähden myy enää suoraan.

Onnea kuitenkin projektiin. Lamakauden kynnyksellä kuulostaa mielenkiintoiselta ajatukselta alkaa myymään noita erikoisia ja kalliita kittejä ja NCR:n pyöriä.

Niin, ja siitä prosenttiasiasta. Runko on kyllä nykyään 28 %. Lisäksi täytyy laskea tankki, satula yms osat. Äkkiä nousee 40 % tasolle. Sen ei tosin pitäisi olla ongelma, sillä 49.9 % saa vaihtaa niin, että identiteetti säilyy.
Kyllä Jyri on oikeassa noista webbisivuista.
Kaikilla nettikaupoilla on osoite,yhteyshenkilö ja jopa LY-tunnus sivuillaan.

Ps.yritin Suomesta hakea Trial-saappaita ja kypärää. Nettisivuja on ja edustuksia vaan ei kellään varastossa, että pääsis kokeileen.
Päätin sitten tilata 30 % halvemmalla Espanjasta.
Rahtikulutkin samat kuin suomen sisällä.

mime
 
Back
Ylös