SS1000 Dusty Butt.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Adve
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viesti tuli ajotarkastajasta ja läpi meni eli hyväksytty ajo :WAZAAP:

Toi oli jo astetta hauskempi ajo kun oli pakko pitää se sallittu vauhti ihan joka mutkassa hällä väliä vaikka oli tosi koukeroinen ja kapea se tie välillä.
Ei ihme että takarengas oli sileä yhden ajokerran jälkeen,1769.8 kilometriä pitkä ajo :grin:

Virallinen Dusty Butt suoritettu :thumbsup:

Onnittelut adve,tuo on paljon kovempi juttu kuin pikitiellä ajettu butt.Tankkausaikaa jää koko vuorokaudelle kaikkiaan alle kaksi tuntia ja tankkaus-kusi-ruokataukoja tulee väkisin aika monta.Lisäksi pitää muistaa että nopeusrajoituksia ei saisi ylittää eli 80 täytyisi olla ihan koko ajan.Aikataulu on todella tiukka eikä salli kökköilyä missään vaiheessa.Hauskempaa oli varmaan kuin siinä hankipersiissä..:) Ei ole niin yksitoikkoista kun mennään pikkuteitä.
Kuinka paljon lähteneistä pääsi läpi loppuun?

No olihan vuorokauden sladittelu ihan piristävää,olis pitänyt laittaa joku halppis sigma tekaseen niin olis saannut jälkeenpäin katsottua kuinka paljon takanen pyöris enemmän kuin etunen.
Oma arvaus et MONTA kilometrejä enemmän.
Tankkauksia oli ne pakolliset 6 eikä siin vuorokaudes otettu yhtään ylimääräisiä taukoja enkä minä ainakaan syönnyt mitään ajon aikana ja nestettä tuli juotua samalla kun tankkas ja varana camel back jos jano iski tankkauksien välissä.
Oli kyllä fyyssisesti pikkasen rankkaa mutta väsy ei ainakaan mulle tullut missään vaiheessa kun koko ajan piti kyllä ajaa eeikä vaan istuskella penkin päällä odottamassa et aika ja kilsat käy.
Tuli 160 kilsaa pikitietä ajettua misä kello kävi koko ajan mutta kilsat eivät kun tankille piti päästä.
Tiukka ajokuri,ajoa koko ajan eikä mitään muuta niin sillä mentiin ja läpi pääsin.
En tiedä muitten tarkastuksista,mutta luulen et kaikki joka tuli maaliin selvisi ajosta kun tähään ajoon ei osallistunut kuskeja ilman sorakokemusta ja pyörän piiskamiskokemusta.
3 kuskia jätti kesken erien teknillisien murheitten takia.

Back