SS1000DS omamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Harri

New member
Eli mitä lukee Suomessa rekisteröityjen SS100DS pyörien omamassa kohdassa?

Tässä 750Sie:

Omamassa 200
Kokonaismassa 385

Reilu 15 vuotta sitten silloisen kolaripyörän rekisteröintikatsastuksessa omamassa mitattiin ihan ajokunnossa, nesteet sisässä ja tankissa epämääräinen määrä bensaa. Vaaka näytti 10kg:n tarkkuudella lukemia. Muistan hyvin, kun mittari näytti 130kg ja katsastussetä vähän jalalla taputteli vaa'an levyä ja sai lukeman 140kg, joka sitten päätyi lappuun.

Tarkkaa hommaa siis...

Eikö tuo tieto pitäisi tulla katsastuskonttorin tiedostoista automaattisesti ?
Minä kun kävin katsastamassa 999:ä, niin ensin katsottiin mitä vaaka näyttää ja kuitenkin papereihin laitettiin se mitä tiedostoista löytyi.

Eikö tuo tieto pitäisi tulla katsastuskonttorin tiedostoista automaattisesti ?
Minä kun kävin katsastamassa 999:ä, niin ensin katsottiin mitä vaaka näyttää ja kuitenkin papereihin laitettiin se mitä tiedostoista löytyi.
Tosiaan, 15v sitten ei tiedetty mikä on tiedosto...

Myöhemmistä itse rekisteröidyistä pyöristä (2 kpl kaaduttuja ja yksi saksalainen) ei tosiaan muistaakseni mitään punnittu. Ainakin tämä viimeinen (Ducati, konttorilla 2003) ei käynyt edes hallissa ja silti on paino lapussa.

<span style='color:gray'><---- huomaa viestien määrä! Nyt en voi enää kirjoittaa yhtään viestiä, tai sitten täytyy äkkiä kirjoittaa 28 viestiä putkeen...</span>

Back