Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi S ja SS mallit on olleet v. -99 lähtien ruiskukoneita. Se -02 on sitä viimeistä satsia, mitä täälläkin on uutena myyty. Vanhemmat on kaasarikoneita, mutta ne erottaa jo erilaisista katteista ja lampustakin.nope, mulla on s750ff -02 mallia. toinen etulevy siis puuttuupi.
ie? ruisku? newbie kun olen.
Eli siis sitä arvostetuinta, legendaarisinta ja muutenkin parasta mallia.nope, mulla on s750ff -02 mallia. toinen etulevy siis puuttuupi.
ie? ruisku? newbie kun olen.
Mikä tuon työsylinterin tarkoitus muuten on? hydrauliikka kun ei ole tuttua kuin... kaverien kertomana
![]()
Ja tuohon selvennyksenä, että DOT4 toimii tietääkseni kaikissa normaalijarruilla varustetuissa (uudemmkissa) Ducateissa. ST-malleissa on vissiin ABSeja tarjolla, ne saattavat vaatia muut litkut. Itsellä toistaiseksi parhaat kokemukset Castrolin nesteestä.Joo, on. ja ei sitä ole pakko stormilta hakea, autotarvikeliikkeestä löytyy läjäpäin eri valmistajien litkuja. Ainoa on, että DOT5 ei saa sotkea DOT3, DOT4 tai DOT5.1 kanssa.