SS900 swingin vaihto

Kiitoksia, tuota täytyy tutkia. Mahtaako muuten 748 ja 749 olla samanlaisia rungoltaan tuon iskarin kiinnityksen osalta. En viittis alkaa itse keksimään noita kiinnityksiä, jos saisin käsiini rungon josta ne voisi leikkoa suoraan talteen ja tiggailla kiinni omaan mopoon. Yks etupäästä rutattu 748 runko olis iipeissä...
 
multa saattaa jäädä 1, 749 runko ens viikolla?
se on kyllä täysin rullaava..kone vain puuttuu..
 
Nude, joko runko meni ja jos ei niin minkä hintainen se olisi? salmeari(at)gmail.com
 
Vähän on edenny tämäkin.  Seuraavaks tarttis kilkutella laakerit irti takavanteesta.  Ovat aivan helevetin tiukassa.  Toivottavasti löytyy 999 aksilaan ja ss vanteeseen sopiva laakerimalli, ettei tartte alkaa koneistamaan vanteita uudelle laakerikoolle.  Siinä käy äkkiä niin,että kohta huudetaan vanteitakin ebaystä.  

Swingi oli muuten millilleen saman mittainen kuin SS:n oma. Ketjulinjan saa korjattua vaihtamalla suuremmalla offsetillä olevan eturataan ja SS:n vanne holkkeineen meni suoraan tuon haarukan väliin. Jos vaikka ens kesänä olis valmista.  Mistä sitä koskaan tietää. Vielä tarttis paskarrella metalilätkät swingin ulkopuolelle, niin että se tulee tuettua runkoon. Täytyy varmaan vähän leikellä pahvista malleja ja sitten kaveri saa piirtää ne vesileikkuuta varten. Vaimentimeksi tulee varmaan pari trumpettia penkin alle.  CBR1000RR Mivv dual cone vois olla soppeli. Täytyy ny kattoo mitä löytyy.

http://jakoavain.wordpress.com/2011/12/05/kurinpalautus/
 
Noilla hyväksynnöillä ei mulle oo juuri väliä. En taida pitää mopoa vakuutuksissa ensi kesänä. Niillä rahoilla ostan mielummin vetokoukun mursuun ja peräkärryn. Kaks siroa trumpettia tonne pitäis änkeä. CBR1000RR 1-2 malli olis jees. Ei tarttis ostaa edes toista kollektoria. Täytyy nyt katsella rauhassa. Niin monta muuta juttua tässä on vielä tehtävänä.
 
Back
Ylös