• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ST 1050 "tuunaus"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raisa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin Visassa on takapuolella nimikirjoituksen jälkeen numeroja mitä kysytään, jos tässä niitä ajetaan takaa?

Nordealta hoidetuissa luottokorteissa toi on se lisävarmennus omilla pankkitunnuksilla. Katso sitä varmennussivua, jos se puhuu suomea ja siinä on nurkassa sun pankin logo niin sitten se vinkuu sun omia pankkitunnareita.

Ainakin Visassa on takapuolella nimikirjoituksen jälkeen numeroja mitä kysytään, jos tässä niitä ajetaan takaa?
Tämä kysely tulee Suomeksi sen jälkeen, kun on nuo kaikki luottokortin tunnukset pistäny... Ja mikäköhän pankin tunnus tuo mahtaa olla? Varsinkin kun Masterilla maksaa... OP:n asiakas olen ja muistaakseni korttikin on hankittu sieltä...Mutta OP:lläkin on monta eri tunnusta... Tähän kohtaan pitäisi laittaa vain yksi...Liian vaikeeksi menee... Vituttaa peruuttaa tilaus...

Ei ketään haluaisi toimia välikätenä? Maksan kyllä vaivan...

Kun tuossa on tuo mahdollisuus maksaa Visalla niin mahtaakohan tuo toimia Visa Electronikilla?

Nyt on jo pakko avautua.  
eek.gif

27 viestiä joista 6 sopii otsikkoon eli SPRINT ST1050 ja loput on jostakin street triplen perästä sun muusta...

Ei sillä etteikö asianne olisi yhtä tärkeitä mutta väärässä paikassa.
Eikö tällä foorumilla kukaan jaa näitä omaksi aiheeksi?  
nixweiss.gif

Kyl mä nyt oon henkisesti rikki, kun tuo tilaus ei onnistunut... Ja kenelläkään suomalaisella firmalla ei tietenkään ole edustusta... Vai onko?

Ei sitä näköjään rahallakaan pääse vaikka niin jotkut on kertonut...
bawling.gif

Ja sori vallankaappauksesta... ST 1050 voisi ihan hyvin olla Speed Triple... Ehkä näitä kumminkin laitellaan enemmän...
wink.gif

Back