ST*
New member
Terveppä sitten +10 vuoden jälkeen, jolloin viimeksi tänne kirjotellut.
Aikanaan siis oli 750 -92 kikseri, josta oli eron myötä luovuttava, viitisen vuotta sitten oli 750 GSX-F, josta oli vuoden päästä luovuttava koska oli vain niin uskomattoman laiska.
Viime kesänä tuli vahingossa tuollainen hankittua, 32tkm ajettuna, perus siistissä kunnossa.
Oli Givin laukut *3, porkkanavilkut ja muuten alkuperäinen.
Ketjut oli ruosteessa ja renkaat patilla.
Joten viime kesän ensimmäiset tekemiset oli ketjujen vaihto, ja eturenkaan, takarengas menetteli syksyyn asti, jolloin omituisesti kului loppuun muutamassa minuutissa..
Ja myös porkkanavilkkujen vaihto, niitä en vain voi sietää.
Moottoriöljyt ja suodatin vaihtui myös, samoin kuin xenonit pitkiin ja lyhyisiin.
Penkkiin tuli pikaisesti kokeiltua 15mm geelityynyjä, ja aloitin vänkärin osalta joka ei ihan mennyt putkeen vanhan superlonin irrotuksen osalta, mutta oma onnistuikin hyvin, jossain vaiheessa pitää korjata koko penkki ja vaihtaa päällynen.
Aikanaan siis oli 750 -92 kikseri, josta oli eron myötä luovuttava, viitisen vuotta sitten oli 750 GSX-F, josta oli vuoden päästä luovuttava koska oli vain niin uskomattoman laiska.
Viime kesänä tuli vahingossa tuollainen hankittua, 32tkm ajettuna, perus siistissä kunnossa.
Oli Givin laukut *3, porkkanavilkut ja muuten alkuperäinen.
Ketjut oli ruosteessa ja renkaat patilla.
Joten viime kesän ensimmäiset tekemiset oli ketjujen vaihto, ja eturenkaan, takarengas menetteli syksyyn asti, jolloin omituisesti kului loppuun muutamassa minuutissa..
Ja myös porkkanavilkkujen vaihto, niitä en vain voi sietää.
Moottoriöljyt ja suodatin vaihtui myös, samoin kuin xenonit pitkiin ja lyhyisiin.
Penkkiin tuli pikaisesti kokeiltua 15mm geelityynyjä, ja aloitin vänkärin osalta joka ei ihan mennyt putkeen vanhan superlonin irrotuksen osalta, mutta oma onnistuikin hyvin, jossain vaiheessa pitää korjata koko penkki ja vaihtaa päällynen.
Liitetiedostot
Viimeksi muokattu: