• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

st2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ST4ssa meni takapyörän laakerit (tai itse asiassa se oikeanpuoleinen arrulevyn puolella) 2sti 65 tkm mennessä, mutta edessä ei kertaakaan. Samat laakerit taitaa olla ST2ssa. Eipä nuo kalliita ole.

Joo. en mä laakereitten hinnasta oo niin huolissaan...
Nekin on vaihettu jo parivuotta sitten. Tuli vaan mieleen että onko
yleisempääkin kun muistin joskus täältä lukeneeni jonkun postin
missä ois kuulat hajonnu ST4:sen etufillarista.
Mutta se nyt tietty on ihan normia jos joskus laakerit menee, kun sattuuvat olee kulutus tavaraa.

Futura...  
thumbs-up.gif

http://www.motorcycle.com/shoot-o....38.html

Ihan normilaakerit siellon pyörissä. Joka kerta kun kumit vaihtaa niin kantsii tarkistaa niiden kunto. Vesemmanpuoleiset edessä ja takana on ehkä herkempiä pesuvedelle ja ehkä liallekki. Varsinkin jos on ahkera käyttään pesuletkua ja/tai ajelee myös sorateillä.

kyllä syön hatullisen p...aa, jos Ducatilla pääsee halvemmalla, kun FJR:llä!  Mutta toisaalta Ducatien omistajana sanon, ettei mua yhtään kiinnosta ajella millään FJR:llä, koska se on japanialainen tusinapyörä....  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
 Ei muuta, kun löylyä lisää, nythän on saunailta!  
033102beer_1_prv.gif
Finnpaso!
pöytä on katettu, koska olet tulossa tännepäin?

mime

Miten mahtaa olla ST -sarjalaisten osien sopivuus ristiin keskenään?

Luonnollisesti, ensimmäisenä mielessäni on vaihtaa omaani hieman avarammat vaimentimet, joten mahtaako ST3:n tai 4:n pöntöt mennä 2:n?

Kattele vaikka ducati.com :sta osakatalookeista, että onko varaosanumerot samoja vaimentimilla?

Voisin veikata, että aika suurella todennäköisyydellä ainakin osa putkista on ristiin yhteensopivat?

Back