Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko Delvaccijäbä jo tänä vuonna käyny?
Kohta tarvittais lisää.

Ja jos joku haluaa oikeeta rätkänkuvaöljyä ni pari satsia Advancea meinasin myös Euroopasta kotiuttaa.
Tervetuloa mukaan kimppaan.

Etkö lukenu tota Delvac topickia? Eihä sitä enään uskalla käyttää kun näemmä voitele kiertokangen laakereita ollenkaan! Ja kytkinlevytkin joutuu vaihtaa ku ne on imeny itseensä tuota saastaista maamoottoriöljyä! :blink:

:grin:

Jos sitä käyttäiskin jarrunesteen sijasta? Pysähtyis varmaan tykimmin!

IMG_0218.JPG

(arvatkaa mitä just asensin)

Etkö lukenu tota Delvac topickia? Eihä sitä enään uskalla käyttää kun näemmä voitele kiertokangen laakereita ollenkaan! Ja kytkinlevytkin joutuu vaihtaa ku ne on imeny itseensä tuota saastaista maamoottoriöljyä! :blink:

:grin:

Harasoo, kiitti vinkistä. Pitääpä lukaista mitä Delvakista sanotaan. Käsittääkseni ainakin insinööripuolella siitä tykätään? Ja mikään ei oo niin viisas ku insinööri.

Täs nyt on tietenki myös sellainen pieni käytännön ongelma, että mun neljästä koneesta ainoo joka ei oo saanut Delvaccia on tällä hetkellä telakalla, ku siitä on kiertokangen laakeri loppu....

Sitä kuvahommelia vois suunnitella joskus toukokuulla (esim 2.5 kelien salliessa) kun monella varmaan mopottimet lähtee toukokuussa ajoon ?

Mä olen täällä Suomi-neidon persreijän välittömässä läheisyydessä kuluttamassa aikaa, joten saatte odottaa mun seuraa vielä jonkin aikaa. Jos sit toukokuussa ehtis, kun on taas arkivapaa. :thumbup:

On muuten ihan vi*** tylsää, kun ei pääse liikkumaan ja töissäkään ei voi turhan pitkään roikkua.:hanuria: Ja ulkona sataa/tiet märkiä. Muuten keksisin kyllä heti tekemistä tuolla Museotien suunnalla. :WAZAAP:

katso liitettä 8864

Siin on sitten ykkösellä Tebarin molemmin puolin uudet kameratolpat.

Olkaas taas tarkkana siellä.

Huomen aamusta Perjantai aamuun klo 6 kerätään kortit talteen Euroopan lukutaidottomilta.

Jos en ihan väärin muista, ni pelkästään Saksassa joku 5.000 korttia lähtee vuorokaudessa huiliin.

Suomen lukuja en muista ku me ollaan oltu vasta niin vähän aikaa mukana.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Ai että ihan vaan ilkeyttäs vedät tikkariletkoja niille, joille se ajaminen ja matka on enemmän tärkeämpää kuin se vauhti?
Sä se sitte ootkin läpees paha ihminen :grin:

Ai että ihan vaan ilkeyttäs vedät tikkariletkoja niille, joille se ajaminen ja matka on enemmän tärkeämpää kuin se vauhti?
Sä se sitte ootkin läpees paha ihminen :grin:

Tolla viimeisellä pätkällä, jos iskee se piru, niin ole kuin tikkaris tikku jäljellä kun tullaan "maaliin"... :p

Sitä tarkoitin sillä, että mun pitää olla nätisti. Muutenhan aina.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Onneks meillä on virallisena valvojana Aulis.. eikun Arto Gerlander, joka kyllä näpäyttää jos on aihetta[emoji14]

Tuli nyt mieleen kun siitä ollut jonkun verran puhetta, ja koska omasta mielestä ainakin Tebarin palvelutaso on tippunut. Niin paikan vaihtoa?

Onko täällä porukkaa jotka sitä kannattaisi? Ja yksi hyvä potentiaalinen vaihtoehto voisi olla Kehä Kessa (Koivuhaan Motorest)joka on muutenkin todella motoristihenkinen paikka, ja sieltä saa myös pizzaa (mitä moni on tebarilla vissiin jääny kaipaamaan) :;):

Alennuksia sieltä ei vielä ainakaan saa, mutta senkin voisi saada puuhattua.

Yay/Nay?

Tai onko muita ehdotuksia? Toinen olis Rusan shelli mut siellä nyt on aika amis meininki. :boring:

Mut mennää vielä toistaseks tebarilla.

Joo kyllä täällä samaa mieltä ollaan oltu, että paikkaa vois mietiskellä. Ruokatarjonta on käyny aika laihaks. Paniinit on aina loppu, pitsamenu on poistunut.

Viimeksi muokattu:
Back