Pitääkö tännekin vähän itkeä.
Starkin julkaisuiltana niiden sivut oli sen verran tukossa etten saanut tilausta läpi. Toisena päivänä 15.12.2021 sain läpi. Ei oo mopoa näkynyt ja kuulunut, asiakassivulla lukee toimituspäivänä edelleen 31.7.2023.
Aloin siitä heiltä kyselemään, parin mailin jälkeen painostusta että mopo pitää saada tänne koska kohta iskee talvi. Heti tarjottiin toimituspäivän siirtoa huhtikuulle 2024. Samaan aikaan Biketeamit ja sosialistisen median aktiivit noilla ajelee. Jatkoin kiukuttelua, ilman mitään vastausta koska mun mopo olisi täällä.
26.8. sitten kirjoitin heille että oma etiikkani tulee tässä hommassa vastaan. He lähettävät mopoja diilereille ja influencereille saadakseen lisää tilauksia sisään, samalla unohtaen ne asiakkaat jotka omilla rahoillaan ilman mitään taetta tulevasta heihin uskoivat ja tilauksen sisään laittoivat. Eli unohtakaa koko tilaus ja tunkekaa varausmaksu minne haluatte. Asiallisesti toki.
Kaksi päivää myöhemmin tuli maili että järjestävät mulle pyörän niin että se on täällä 1.10.2023. Promises... Mutta kun olen tällainen vanha jäärä ja saan päättää mitä itse rahoillani teen, en todellakaan ole ottamassa tuota Vargia. Toi firma vaan heittäytyi niin ahneeksi, että se jo nyt unohtaa asiakkaansa ollessaan tilauksista humalassa ja jakaa mopot täysin naamakertoimella ja sen perusteella montako seuraajaa sulla on jossain. V**TU pitäkää paskanne.
Tilasin 2024 GasGas MC450F Factoryn.