Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kytkin menee nyt uuteen pyörään.
Jep, aika lähelle arvattu. Sliparit otan Akralta, jos vain varastosta löytyy.Siis kirjaimellisesti sama? Eli uusikin mopo on siis Aprilia?![]()
Ja lista tulevista muutoksista on... keulan shimmaus, air box modi, arrow:n piiput ja pc3 sekä 15/42 välitys tuon STM:n lisäksi näin muutamia arvatakseni![]()
sanoi:Maksaako tuo tosiaan n. 1000e?
Jep, aika lähelle arvattu. Sliparit otan Akralta, jos vain varastosta löytyy.
Lisäksi rearsetti käännetyllä kaaviolla ja takapääkin mennee shimmaukseen, sen verran epävakaata on meno nupulakivikadulla ja hiekkatiellä verrattuna edelliseen.
Onko sinulla tiedossa edullista paikkaa Akroille
sanoi:Ovat näyttäneet todella hyvää seoskäyrää koko alueella, joten tarvetta PC3:lle ei välttämättä ole.
sanoi:Tietysti yksi vaihtoehto voisi olla laittaa "täysverinen" Öhlins taakse, jolloin saisi ilmeisesti myös tuon nopean puristusvaimennuksen säädettäväksi, tosin hintaakin sitten tulee reilun tonnin verran.
Ei ole, ajattelin laittaa samaan konkurssiin...
sanoi:Toimiiko myös, kun arboksin kantena toimii tankki?
sanoi:Laittaa sen tonnin ennemmin säästöön vaikka vannerahastoon...
sanoi:Itsekin kärvistelen saman ongelman parissa, sillä Uwelta saisi kohtuulliseen hintaan sekä airbox modin, että voimakomentajan, mutta jospa voimakomentajaa ei tarvittaisikaan...
sanoi:Nera olis ollut sitten sopiva, siinä on magnesium-vanteet vakiona, saattoivat olla myös OZ:n tekemät. No, hyviä kisavannevalmistajia on maailma täynnä, kyse on vaan siitä, mitä raaskii katukäyttöön(kin) laittaa. Mitä Neraan tulee, saisi tarvittavat hiilikuituosat ducatikaemna:sta n. 4000e hintaan
Airbox modin meinasin tehdä ihan ite, kaveri oli tehnyt jo Etolan tarvikkeilla. Siitä saapi mallin niin, ei tarvitse mittoja arpoa. Tuossahan tosiaan riittää, että se on tiivis.
Jos ilman PC:a selviäisi, olisihan se hyvä.
sanoi:Jos vanteet vaihtaisin, laittaisin samalla karpoonia alle. Hinta on käytännössa sama.
Vaikka ostas kaikki hilpeet mitä Nerassa on, taitaa tulla Factorystä osia vaihtamalla halvemmaksi. Mutta eihän se olisi silti Nera...
Ottiko kaverisi myös sen äänenvaimennusmaton pois tankin pohjasta? Ilmeisesti, sillä tiiviste osuu kuulemma siihen. Mikä on muuten tarkka tuotenimike Etolassa tuolle tavaralle, lähinnä mittoja ajatellen, sillä on joskus muinoin tullut sieltä ko. tavaraa haettuakin ihan alkuperäiskäyttötarkoitukseen.
Asiasta kolmanteen, miten on meneekö 16 piikkinen eturatas heittämällä 03 malliseen milleen vai pitääkö ketjuja lyhentää?
Mee ihmeessä koeajolle,Asiasta lentokoneeseen, olen lukenut koko palstan läpi juttuja millestä ja mielenkiinto on jo niin korkeella että tänään täytyy lähteä koe-ajolle. Mites tuo jarru/kytkin ilmaus juttu, ilmeisesti se ei ole vika pikemminkin ominaisuus? tokkopa se ei haittaa, edellistä laitetta sai olla ilmaamassa koko ajan. Mulla on ollut pelkkiä nelipyttysiä kyykkyjä joten odotan innolla väännön tuomaa mukavuutta. Huollosta sen verran että mun lähin aprilian huolto on npm nakkilassa, onko huolloissa ollut jotain moittimista ja tuleeko sieltä pyörä ehjänä takaisin?
-Tomi
Saa ainakin Akralta, Arrowilta ja LeoVinceltä.Saako 01-vuoden Milleen putkistoa 2 vaimentajalla? Miltä merkiltä?
Jos vääntöä havittelet, niin katsele nelipyttyisiä tonnisia. Olen tän viikon ajellu -04 RSV 1000 R:llä, eikä siellä kyllä vääntöä löydy kauhiasti millään kierrosalueella. Muuten kyllä loistava pyörä!Asiasta lentokoneeseen, olen lukenut koko palstan läpi juttuja millestä ja mielenkiinto on jo niin korkeella että tänään täytyy lähteä koe-ajolle. Mites tuo jarru/kytkin ilmaus juttu, ilmeisesti se ei ole vika pikemminkin ominaisuus? tokkopa se ei haittaa, edellistä laitetta sai olla ilmaamassa koko ajan. Mulla on ollut pelkkiä nelipyttysiä kyykkyjä joten odotan innolla väännön tuomaa mukavuutta. Huollosta sen verran että mun lähin aprilian huolto on npm nakkilassa, onko huolloissa ollut jotain moittimista ja tuleeko sieltä pyörä ehjänä takaisin?
-Tomi