Mä vaihdoin crossistongan monsteriin joskus, mutta ei ollut mikään fatbar vaan renthal jimmy button. Mulla piuhat ja letkut riitti. Tosin kaasuvaijerin joutui vetämään uudestaan suorempaa reittiä ja yhden sähköliittimen joutui kääntelemään toisin päin lampun takaa. Kaasuvaijeri on ruiskumonstereissa helppo irrottaa moottorin päästä. Letkuja jos joutuu uusimaan tai reitittämään uusiksi, niin menee nesteet vaihtoon ja ihania ilmaushommia tiedossa.
Porakin on syytä olla, että saa reiät tankoon, kun siellä kahvoissa on tapit, jotka ohjaa paketin paikalleen.
Ja pari tärkeää huomiota:
- Tangon vaihdon jälkeen kääntele moottori käynnissä ohjausta paikallaan ääriasennosta toiseen. Jos kaasuvaijeri on kireällä voi se hirttää. Se on huomattavasti mukavampi huomata paikallaan kuin vauhdissa.
- Letkuista saa löysiä kun vähän löysyttelee nippusiteitä sun muita paikallaanpitimiä. Mutta tarkkana, ettei etujarruletkut ole liian tiukalla alapäästään ja jää "kantamaan", kun eturengas on irti maasta. Eli joku nostokikkailukin on syytä tehdä. Tuollakin voi saada hengenvaarallisen vahingon aikaiseksi.