Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytä ihmeessä per...n pyyhintään pehmompaa paperia......Vierähtää taas paskalla istuessa yllättävän pitkä tovi.
Mulla kans pukkas sellainen bonvojaas-tunne kun lueskelin tuota DuelliaDuellin luettelo tuli, sivut 193-224 kahteen kertaan ja sivut 225-256 jäi tulematta.![]()
Smoto, Bike World ja Duell tullut, Storm ei...eli en asioi jatkossa Stormilla.
Olenkos mä väärässä kun luulen että tuohon Duelliin kuuluu jotain muutakin,että se on muutakin kuin pyöräkilkkeet?luulis että tällasessa taantumassa (vaimikäsenytoli) olis noillakin putiikeilla sen verran tiukkaa ettei olis varaa tollasia montasataasivusia värikataloogeja lähetellä jokaiselle mopottimen omaavalle henkilölle kotiin! luulis maksavan aika tarpeeks ja vähän päälle! vai laskeeko ne just siihen paskalla istumisen, kuvien ihailun ja kevään odotuksen kombinaatiosta syntyvän heräteostoksen varaan tiedä sitte!?!![]()
itsellekkin ainakin Duelli kolahti tänään eteisen lattialle sellasella tömähdyksellä että luulin jonkun yrittävän väkisin sisään!![]()
olet!Olenkos mä väärässä kun luulen että tuohon Duelliin kuuluu jotain muutakin,että se on muutakin kuin pyöräkilkkeet?luulis että tällasessa taantumassa (vaimikäsenytoli) olis noillakin putiikeilla sen verran tiukkaa ettei olis varaa tollasia montasataasivusia värikataloogeja lähetellä jokaiselle mopottimen omaavalle henkilölle kotiin! luulis maksavan aika tarpeeks ja vähän päälle! vai laskeeko ne just siihen paskalla istumisen, kuvien ihailun ja kevään odotuksen kombinaatiosta syntyvän heräteostoksen varaan tiedä sitte!?!![]()
itsellekkin ainakin Duelli kolahti tänään eteisen lattialle sellasella tömähdyksellä että luulin jonkun yrittävän väkisin sisään!![]()