• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stormin postimyynti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sarkka

New member
En pikaisella etsinnällä löytänyt hakutoiminnolla omaa otsikkoaan kokemuksille Stormin postimyynnistä.

Tilasin 26.4.05 klo 18.26 netistä storm-motorin sivuilta heidän katalogistaan valitsemani Dainesen Ago Estiva Nero kengät.

Seuraavana aamuna tuli tilausvahvistus sähköpostiin.

28.4 perjantaina olikin sitten jo paketti kotona asti, kun sattui vielä käteistäkin vaimolla olemaan, niin ei tarvinnut edes postista hakea!
062802jumpie_prv.gif

ps. Kengät ovat upeat. Itseasiassa minulla ei ole koskaan ollut niin hienoja juhlakenkiä...
biggrin.gif

10+ nopealle ja toimivalle postimyynnille.

Minä voin kertoa hieman omasta kokemuksestani etupleksin/Windscreen:in metsästyksestä... Osan on pitänyt toimittaa STORM MOTOR.

En ole odotellut kuin 3kk! ermaxin etupleksiä. Stormin herrat turusta on luvanneet soittaa jo kahdesti "parin päivän sisällä", mutta kuinkas ollakkaan, ei ole kuulunut yli viikkoon kummallakaan kerralla. Olen siis aina itse soittanut ja kysynyt, että mikäs on, kun ei puhelua kuulu? Puhelimesta kuuluu: änkyti änkyti...lomat änkyti...poissa änkyti...kiire änkyti...

Kolmannella kerralla sanoi, koska olet näin poikkeullisen kauan joutunut odottamaan tilaustasi niin laitan mra:n edustajalle sun tiedot ja laitan siihen, että hän ottaa sinuun pikaiseesti yhteyttä. No niin... reilu 3 viikkoa on taas mennyt eikä puhelua kuulu!

JOTEN, jos sieltä vielä erehtyyvät minulle soittamaan (epäilen,koska eivät ole ennenkään pitäneet puheitaan)niin saavat minun puolesta työntää sen pleksin hanuriinsa!  
033102ass_1_prv.gif

Vit...aa kyseisen toimipisteen (turku) asiakaspalvelun laatu. Oman kokemukseni perusteella ei STORMilta kannata tilata ainakaan ermaxin tuotteita uusiin malleihin...tai oikeastaan yhtään mitään!  
mad.gif

Huom. Oulun myymälässä sain erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua. Helsingin myymälässäkin olen saanut ookoo palvelua, joten tämä palaute on nimenomaan kohdistettu tohon turun postimyyntiin/myymälään.

Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia Stormin postimyynnistä (missään liikkeistä en ole koskaan käynyt paikan päällä).

Olen tilannut tavaraa kymmenistä, todennäköisesti n. 50:stä liikkeestä internetin kautta (Suomi, Ruotsi, UK, USA, Saksa, Hong Kong ym.) ja Storm on yksi kolmesta, joka on erottunut positiivisesti. Asiakaspalvelu (sähköpostitse, kuten kaikki muutkin asiani haluan hoitaa) on ollut suorastaan loistavaa: Yöllä kun olen viestejä (kysymyksiä tai tilauksia) kirjoitellut, niin melkein varmaksi on voinu odottaa että aamulla 9 aikaan ollut jo vastaus omassa mailboxissa. Vaikka pari päivääkin olisi minulle riittävä nopeus. Kaiken lisäksi olen saanut vastauksia varsin monimutkaisiin kysymyksiin (myyjä on mm. kuvaillut tuotetta sanoin, olen lähettänyt hyperlinkkejä tuotekuviin muille sivustoille jne.), suurin osa postimyyntiliikkeistä ei näihin vastaisi ollenkaan.

Täydet tähdet Stormille minulta ja sitä arvosanaa ei tosiaan saa kuin kolme n. 50:stä! ***** / *****

Kehut multakin sähköpostiasioimisesta Stormille! Kun jotain yksityiskohtia tuotenumeroiden perusteella kysyy, niin varmasti molemmille osapuolille helpoin tapa on sekä näpytellä että lukea ne siitä ruudulta. Myyjä saa rauhassa plärätä kataloogit ja prosyyrit läpi ja pistää vastaukset tulemaan.

Stormilta tuli hyvät tiedot ja suositukset vajaassa vuorokaudessa sähköpostiin. Hyvää palvelua.

Juu, vähän olin hölmistynyt tässä taannoin kun postinjakaja ajoi pihaan mukanaan potta jonka olin edellisenä päivänä Stromilta tilannut. Eipä ole noin hyvää palvelua muilta tullut, pikemminkin olen saanut sähköpostein kysellä tilauksien perään.
Rispektiä Stormille!
bowdown.gif

Vit...aa kyseisen toimipisteen (turku) asiakaspalvelun laatu.
Joo, tähän näkemykseen/kokemukseen on helppo yhtyä.
Postimyynnistä en ole tilannut, mutta Turun (tai oikeastaan Kaarinan) myymälässä saamani palvelu on kyllä nostattanut karvoja.
veryangry.gif
Kerran olen saanut hyvää palvelua siellä (nuori kaveri auttoi kenkiä sovittaessa), mutta muuten on palvelu ollut kehnoa.

Asiakasta ei tunnuta arvostavan kyseisessä toimipisteessä, vaan hänelle puhutaan tyyliin "Mitä sinäkin siinä haluat. Mene pois, meillä on tässä sellaiset jutut kesken, joista sinä et ymmärrä mitään." Nykyään boikotoin kyseistä toimipistettä jos vain mahdollista.

Vit...aa kyseisen toimipisteen (turku) asiakaspalvelun laatu. Oman kokemukseni perusteella ei STORMilta kannata tilata ainakaan ermaxin tuotteita uusiin malleihin...tai oikeastaan yhtään mitään!  
mad.gif
Kaikki on suhteellista, itte kävin muutamavuosi sitten siellä Turun eli Kaarinan Stormin myymälässä ja kun myyjä kuuli mistäpäin Suomea olen kotoisin niin ostosten hinnasta tippui XX% ihan vaan sen takia kun aikoinaan paikallinen kauppias oli tilannut Stormilta paljon tavaraa.

Tual Piispanristin myymäläs on helevetin hyvää porukkaa,pääsee varastoonki itte kohnaamaa mitä tarttee,ei paha.

Tual Piispanristin myymäläs on helevetin hyvää porukkaa,pääsee varastoonki itte kohnaamaa mitä tarttee,ei paha.
Hohhoijakkaa.. tämähän on ihan jokapäiväistä että kaikki juoksee varastossa osia kaivelemassa mikä sattuis sopimaan..

Miettikääs nyt hieman ^^

Porukasta en tiedä muutakuin että mistään mitään eivät tiedä, puhelinmyyjän/a&o kanssa saa tehtyä hyvät kaupat ja myymälässä ei anneta tuotetta kun eivoi, eikä heillä ole valtuuksia noin paljon alennuksia antaa.. !!!

Tietämättömiä Koulupoikia vaan lisää asiakapalveluun, Hyvä iso ja suuri storm motor.

Kyl maar pyärän omistaja itte tiätää mitä tarttee.Ei nii avuton saa olla et sokiast luattaa johonki kloppii,mitä se tykkää sul myydä.Uusiin pyöriin osien hakemine on hiukan toista ku yli 60 vuotta vanhoihi vehkeisii,siin ei pal katalookit auta.Itte ne täytyy kohnata mist saa jottai tehtyy.
veryangry.gif

Itellä ei ole kuin hyvää sanottavaa. Tilattu tavara on ollut aina jo seuraavana päivänä haettavissa postista, jos olen sen edellisenä aamupäivänä tilannut. Ainoa miinus siitä, että joskus joutuu puhumaan useamman henkilön kanssa tilauksesta, joka tietysti luonnollisesti saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä. Koskaan ei ole kuitenkaan mitään pitänyt palauttaa. Ei laadun vuoksi eikä minkään muunkaan. Kaiken kaikkiaan hyvin toiminut ainakin omalta osaltani.

Oulun myymälässä olen asioinut jonkun kerran, eikä mitään pahaa sanottavaa ! Postimyyntiä en ole kokeillut .
033102beer_1_prv.gif

Myös itselläni erittäin hyviä kokemuksia Stormin toiminnasta. Tilaus sisään sähköpostilla 12.3. noin klo 12.30, vahvistus alle 10 minuutissa ja 13.3. noin klo 7.30 posti-Pate soitti ja ilmoitti olevan paketti Stormilta.
thumbs-up.gif

Myös aiemmat tilaukset Stormilta toimitettu erittäin nopeasti, vaikka on ollut osittain heillekin tilaustavaraa.
Ei voi kuin suositella ja erityis kiitokset Jouni Vedenojalle!

Ainakin olivat tarkkoja. Tilatessa lupasivat toimitusajaksi 5vko, ja oli tasan eikä yhtään vajaa tai yli!
Suosittelen!
062802jumpie_prv.gif

Ei ole itselläkään moitteen sijaa Stormin palvelusta. Viime viikon torstaina laitoin tilauksen vetämään ja tänään postimies-Pate kiikutti paketin kotiovelle. Täytyy vielä huomioida se, että väliin mahtui myös tämä mämmijuhla..
biggrin.gif

Jeps!!!!!
talktohand.gif

Kyllä Stormi minultakin saa 10+ arvosanan. Osataan käyttää sähköpostia ja rimpauttavat vielä puhelimellakin....
biggrin.gif

Ei oo häpee olla nopee! Tilasin tossa yks ilta Stormilta takin ja hanskat,seuraavana aamuna/aamupäivänä kahvia hörppiessäni kurvas postin nätti tyttö pihaan tuomaan paketin kouraan
062802jumpie_prv.gif
Ei oo kyllä missään ollu noin nopeeta toimintaa ennen
bowdown.gif

Back