G
Guest
Guest
perskeles nyt se on sitten tilattu.elikkäs käyttökokemuksia kyselen mitäs ootte bobista pitäneet ja sit vielä, että mitä muutoksia olette tehneet ja mitähän on kustantanu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HDCF:llä vaikuttava Hemuli on HD-tietäjä ihan omassa luokassaan.Tosta vois olla apua syötön ongelmiin: Terminal Velocity II hdcf:n sivuilla oli joku (hemuli?) jolla oli hyviä kokemuksia.
Varmasti suosituin on tuo PC. Mutta on käsittääkseni vaikea, esim. tällaiselle poropeukalolle kuin minä, säätää. Eli vaatinee penkin, tietokoneen ja ammattitaitoa. Techlusionin säätö on tehty varsin yksinkertaiseksi, toimii "kentän" mukaan hyvin ja ainakin mun pyörä kaipaa vaan lisää soppaa... Mutta on PowerCommander kuiteskin yksi vaihtoehto, jota olen myös silmäillyt. Jotenkin tuo aiemmin mainittu Terminal Velocity II ois kyllä aika nerokas kapistus ja kuulemma toimii juur kuin valmistaja lupaa. Samalla periaatteella toimii ThunderMax Twintune, mutta on helvetisti kalliimpi. HD:lta löytyy myös SERT, joka on monipuolinen (kenties monipuolisin?)säädettävyydeltään, hieno ja Suomessa ihan vitun tyyris! Vaihtoehtoja on siis aika paljon tohon Harrikkaan...Tossa tapauksessa laittaisin kumminkin PC :n onnistuu säätö molempiin suuntiin.halvempi ja yksinkertaisempi, vaihtoehto olis Techlusionin TFI boksi.