Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alustassa eroja. R vaikuttaa kylmätyyppien perusteella jämäkämmältä ja lehdistössä on kauttaaltaan kehuttu. Ärrän ostaisin Streeteistä.Mitäs eroa tavallisella ja R mallilla?
vai pitäiskö ostaa Speed Triple...
Tuossa on siis ratkaisusi...valkoinen olla pitää...Mut se R-malli, maksaa tonnin enempi, sitä vaan mietin että on se sen arvoinen? Ja sitä ei saa valkoisena![]()
No ei ehkä noin yksinkertainen ratkaisuTuossa on siis ratkaisusi...valkoinen olla pitää...Mut se R-malli, maksaa tonnin enempi, sitä vaan mietin että on se sen arvoinen? Ja sitä ei saa valkoisena![]()
Melko pitkälti kaupat kohta tehty^--jos vaikka hakis ton pois...
No v*ttu... Pitänee tilata uusi...Melko pitkälti kaupat kohta tehty^--jos vaikka hakis ton pois...![]()
Onnea vaan, tilasin omani viime vuoden maaliskuussa ja oon saamassa sen nyt lähiviikkoina...No vittu... Pitänee tilata uusi...Melko pitkälti kaupat kohta tehty^--jos vaikka hakis ton pois...![]()
![]()
Hä? Street R:stäkö nyt puhut? Taisi äijät tossa yllä horista Speedistä kuitenkin. 2009 Speedin sai ainakin syksyllä ihan vaan kävelemällä kauppaan ja valitsemalla rivistä mieluisan värin. Toimitusaika 15 minuuttia.Onnea vaan, tilasin omani viime vuoden maaliskuussa ja oon saamassa sen nyt lähiviikkoina...![]()
No vittu... Pitänee tilata uusi...Melko pitkälti kaupat kohta tehty^--jos vaikka hakis ton pois...![]()
![]()
Anteeksi vaan, mutta kovat jätkät ei kiroile, ei koskaan lyö naista eikä kiusaa pienempiä.No vxxxx... Pitänee tilata uusi...![]()
Edit... nyt oon taas seudun sheriffi!Anteeksi vaan, mutta kovat jätkät ei kiroile, ei koskaan lyö naista eikä kiusaa pienempiä.No vxxxx... Pitänee tilata uusi...![]()
Eiks Trumppakuskit ole kaikki sen verran kovia jätkiä?
![]()
Myymättömiä -09 Speedejä oli syksyllä HD Centerissä rivissä. Kiiltävän mustia ja oransseja ainakin. Tiedä sitten mikä on tilanne tänään.Mistäs rivistä sai valita??? Ylempänä joku kehu -09 :stä
Jep, Street R:ssä on 2008 Daytonan iskarit, jousien jäykkyys on perus-Streetin ja Daytonan välimaastosta.Uusimmassa Bikessa oli Street vertailussa, perusversio, ja muuten pärjäsi mutta jousitusta haukuttiin lössöksi... R-mallissa on vissiin parempi ?