• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Street Triple

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttu.H
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs eroa tavallisella ja R mallilla?

vai pitäiskö ostaa Speed Triple...
Alustassa eroja. R vaikuttaa kylmätyyppien perusteella jämäkämmältä ja lehdistössä on kauttaaltaan kehuttu. Ärrän ostaisin Streeteistä.

Mutta osta Speed Triple.
062802moto_prv.gif
 
R on Daytonan paremmilla alusta- ja jarrukomponenteilla.

Speedissä enemmän potkua, mutta ei ole yläpainoisena wanhan kansan laitteena ketteryydessä ihan Streetin kanssa samalla viivalla. Makuasioita kumpaa kaipaa enemmän.
 
Niin, Street olisi kyllä varmaan ketterämpi.. ja mielestäni ihan tarpeeksi tehoa, kai...
ghostface.gif
VTR:rä ollut ja XJR:rräkin, niissä on kyl vääntöö riittänyt
062802moto_prv.gif


Varmaan täytyy ajaa kummatkin ennen kuin voi päätöksen tehdä...

Mut se R-malli, maksaa tonnin enempi, sitä vaan mietin että on se sen arvoinen? Ja sitä ei saa valkoisena
wink.gif
 
Mut se R-malli, maksaa tonnin enempi, sitä vaan mietin että on se sen arvoinen? Ja sitä ei saa valkoisena  
wink.gif
Tuossa on siis ratkaisusi...valkoinen olla pitää...
No ei ehkä noin yksinkertainen ratkaisu
wink.gif


Hintaansa nähden street olisi järkevämpi, ainakin täällä Suomessa... Brittein saarilla vissiin hintaero streetin speedin välillä on huomattavasti pienempi.

Enkä osta mitään ilman koeajoa
sport05.gif


ja siihen on vähän aikaa huonot edellytykset
sad_orig.gif
 
Onnea vaan, tilasin omani viime vuoden maaliskuussa ja oon saamassa sen nyt lähiviikkoina...  
wink.gif
Hä? Street R:stäkö nyt puhut? Taisi äijät tossa yllä horista Speedistä kuitenkin. 2009 Speedin sai ainakin syksyllä ihan vaan kävelemällä kauppaan ja valitsemalla rivistä mieluisan värin. Toimitusaika 15 minuuttia.

Takaisin aiheeseen: uusimmassa (March 09) Fast Bikesissä on Street vs. Street R -testi, jos jotakuta kiinnostaa onko R lisähinnan arvoinen. Lopputulema taisi olla sanatarkasti jotain "tavallisen ja R:n ero on kuin nettipornorunkkusessioilla ja yöllä kuuman mallin kanssa".
 
Öö.. ainakin Kotkan Sahalan Motoboxilla on yks oranssi Speed3 muistaakseni 09
Seurana näytti olevan yksi normi vihrea ja yks harmaa R streetti... juuri kävin kuolaamassa.
On muuten melko makee tuo harmaa R ja muutenkin onnistunut laitos..
 
Onko täällä kenelläkään kokemusta Streetin madaltamisesta? Ihan pikkasen salaa kävin katselemassa eilen sitä (taisi siinä kolme varttia mennä kuolatessa) mutta persjalkaisena en yllä ees varpaankärkiä heilauttaan maahan asti. Varaa näyttäisi olevan reilusti madallukseen ja jostain brittisivuilta tuli katsottua, että joku on jopa madaltanutkin, mutta onko täällä kellään enempää tietoa / kokemuksia madaltamisesta?

Entä veikkauksia mitä madallus tekee ajo-ominaisuuksiin?

Tää olis ihan
inlove.gif
ja toi olis kyllä namu, askel kohti Jaguaria, tai jotain... (myyjän mielestä pitäis myös hankkia Land Rover mökille, jota ei ole...)
biggrin.gif
 
Eikös se madallus yleensä tapahdu niin että höylätään penkistä pois, eikä se paljoa ajo-ominaisuuksiin vaikuta, paitsi tietty onhan painopiste vähän alempana... joten pitäs parantua
sport05.gif


Uusimmassa Bikessa oli Street vertailussa, perusversio, ja muuten pärjäsi mutta jousitusta haukuttiin lössöksi... R-mallissa on vissiin parempi ?
 
Back
Ylös