Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis ehkä kannattanut kertoa, että mihin käyttöön ja mitkä kamppeet pitää mahtua sen päälle. Itsellä on Dainesen Wave V Neck ja se mahtuu justiin Gore-takin tai verkkotakin (mesh) alle. Suojat on jokseenkin täydelliset ja on käytössä mukava. Ja käyttö on siis normaalia maantieajoa.Hakusessa olisi hyvä ja suojaava suojapaita. Nyt vaan kertomaan kokemuksia. Hyviä ja huonoja.
Enskailuun ja smotoiluun olisi tarkoitus tuota käyttää. Ja päällykamppeet sitten sen mukaan mitkä vielä mahtuu pukea paidan päälle. Itsekkin tuolla Forcefieldiä katselin netistä. Ilmeisesti sen kanssa pitäisi hommata niiden selkäsuoja lisäksi, vai?Olis ehkä kannattanut kertoa, että mihin käyttöön ja mitkä kamppeet pitää mahtua sen päälle. Itsellä on Dainesen Wave V Neck ja se mahtuu justiin Gore-takin tai verkkotakin (mesh) alle. Suojat on jokseenkin täydelliset ja on käytössä mukava. Ja käyttö on siis normaalia maantieajoa.Hakusessa olisi hyvä ja suojaava suojapaita. Nyt vaan kertomaan kokemuksia. Hyviä ja huonoja.
Semmoinen huono puoli tuossa paidan käytössä ainakin minulla on, että ei sitä ilman enää paljoa viitsi ajaa. Tulee vähän alaston olo, niinkui ajaisi autolla ilman turvavyötä.Käytättekös muuten suojapaitaa vain montulla vai? radalla? ihan liikenteessä? Ite aattelin kun löysin hienon nahkarotsin, jossa ei ole mitään suojia, että jos ostais sen niin vois vetää siihen alle tommosen niin olis aika turvallinen olo. Tai sitten jos tulee kuuma päivä niin voisi pistää hupparin alle tommosen niin olis hyvä ilmastointi... kokemuksia?
Mulla tuli sama ongelma jo pelkän selkäpanssarin kanssa.Semmoinen huono puoli tuossa paidan käytössä ainakin minulla on, että ei sitä ilman enää paljoa viitsi ajaa. Tulee vähän alaston olo, niinkui ajaisi autolla ilman turvavyötä.![]()
En tiedä miten nahkarotsi istuu tommosen päälle, ehkä ihan hyvin. Itse ajan EVS:n suojapaidan kanssa kaikki ajot. Selkäsuoja siinä on vähän outo, mutta otin sen pois & integroin hyllyssä olleen Dainesen wave-suojan siihen kiinni. Nyt on pirun hyvä paketti käytössä. Goretakkia pidän paidan päällä tai kesäkeleillä vaihtoehtoisesti krossipaitaa. Ajelut on about 60/40 asfalttia ja soraa, pyöränä supermoto. Ainakaan semmoisen mopon kanssa ei mitään ongelmaa suojapaidan käytölle ole, epäilen kuitenkin, ettei kyykyllä ajaminen olisi yhtä rentoa tuollaisessa varustuksessa.Käytättekös muuten suojapaitaa vain montulla vai? radalla? ihan liikenteessä? Ite aattelin kun löysin hienon nahkarotsin, jossa ei ole mitään suojia, että jos ostais sen niin vois vetää siihen alle tommosen niin olis aika turvallinen olo. Tai sitten jos tulee kuuma päivä niin voisi pistää hupparin alle tommosen niin olis hyvä ilmastointi... kokemuksia?
Alasti on välillä ihan terveellistä ollaSemmoinen huono puoli tuossa paidan käytössä ainakin minulla on, että ei sitä ilman enää paljoa viitsi ajaa. Tulee vähän alaston olo, niinkui ajaisi autolla ilman turvavyötä.![]()
Jos meinaa suojapaitaa pitää, niin päälle tulevat kamppeet pitää olla sitten aika väljällä mitoituksella. Näin varsinkin jos suojat on kovia, vievät sen verran enempi tilaa.Käytättekös muuten suojapaitaa vain montulla vai? radalla? ihan liikenteessä? Ite aattelin kun löysin hienon nahkarotsin, jossa ei ole mitään suojia, että jos ostais sen niin vois vetää siihen alle tommosen niin olis aika turvallinen olo. Tai sitten jos tulee kuuma päivä niin voisi pistää hupparin alle tommosen niin olis hyvä ilmastointi... kokemuksia?
Jos Supermoto ja Enduro on tähtäimessä, niin Forcefield Extreme -suojahaarniska on aika ykkönen siihen hommaan:No niin. EVS kokeiltu, eikä ihan ollut mun makuun. Suojat tuntui jotenkin "pieniltä". Eivät uponneet paikalleen ja liikkuivat oudosti. Tulipa kuiten a-starin suojashortsit ja polvisuojat otettua mukaan...