Suomalais-eestiläinen kookoontumisajo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Passe

New member
Eli onko näitä jo paljon? Siis Eestissähän on kyllä kokoontumisajoja..mutta voisiko järjestää esim. Orgin ja Biker.EEn yhteisen hajaantumisajon? Esim joka toinen vuosi täällä ja joka toinen Eestissä?

Mahtava idea! eestiä kun osaan... hea idee!
smile_org.gif

Siin oleks ka üks kes oskab rääkida, aga kirjutamine on palju raskem
wink.gif

Siin ka üks kes oskab eesti keelt.

Juba ammu olen Eestis reisinüd...vahete vahel pikemat ja vahete vahel lühemat aega seal kandis olnud...

Tartu on nagu teine kodulinn.

Täähän alkaa näyttää siltä että mehän saadaan kohta Eestiläinen alajaosto pystyyn Orgille
biggrin.gif
... ei muuta kun ruvetaanko hommaileen sitä kokoontumisajoa(ko?)...
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tartu on nagu teine kodulinn.
Mulle Pärnu on nagu teine kodulinn.
Kaua tagasi ma küll olin Tartus giidina ühele Soome bussigrupile. Bussijuht oli esimest korda Tartus ja ta palus mind neid juhatama.
Soomes ma olen 6 aastat õppinud Eesti keelt rahva ülikoolis.

Aga nii rasket on kirjutada. Tähet lähevad alati sassi. (kurat..).. ma ei saa aru, aga olgu nii.

EI SAATANA SIIS OLIKO KYSE KOKOONTUMISAJOSTA VAI KIELIKURSSISTA
tounge.gif
Kokoontumiseen kyllä voisin osallistua, mutta tällä kielipäällä jätän kielikurssin väliin
wink.gif

Jaa..kukakohan...en mää voi varmaankaan mitään järjestellä Orgin nimissä...ja noilla hall. jäs. + pres. taitaa olla aikas paljon muutenkin jo duunia...Jumankauta rupes löytyy kielitaitosta porukkaa ku vähän potkii....
tounge.gif
..ei ollenskans niinku huano homma...kelpoo äijjien kanssa reissata...saa varmaan muutakin ku sen ison stoben...hiano homma
.Vois Eestin kaverit yllättyä....siis niinku positiivisesti. Onko muuten porukka paljon käyny Eestissä pyörien kanssa? Viime kesänä tapasin ainoastaan 2 pyöräkuntaa Põlvassa ja tietenkin Kouvolasta..Suomen pääkaupungista..

Back