Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopputulos taitaa olla ns.matemaatinen vakio. Teit kumminpäin tahansa, lopputulos ei muutu miksikään.nimim. 5-10c asteessa eilen yöllä ajettu noin 300km.
Aja lujempaa motaria himaan että vitutus kestää vähän aikaa vs. aja hiljempaa ettei tulis 'niin' kylmä.
mitenkäs niin kuuma mahto tullaja minä nukuin yöni ikkuna auki kun oli niin kuuma..![]()
Kesäyön taikaa, sanoisinmitenkäs niin kuuma mahto tullaja minä nukuin yöni ikkuna auki kun oli niin kuuma..![]()
![]()
Mulla on kerran ollut oikeesti kylmä, tais olla syksyllä 2004. Nakupyörä, nahkojen alla vain lyhyet alushousut ja t-paita. Kun vihdoinkin pääsin kotiin, niin mittari näytti -3c... koko matka oli vain 120km. 20-30km välein oli pakko pysähtyä lämmittelemään.On niin SAATANAN kylmä ja vähäluminen.
nimim. 5-10c asteessa eilen yöllä ajettu noin 300km.
Mää veikkaan hormoonikorvaushoitojen lykkäämistäKesäyön taikaa, sanoisinmitenkäs niin kuuma mahto tullaja minä nukuin yöni ikkuna auki kun oli niin kuuma..![]()
![]()
![]()