• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suomen nopein 2011 !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jorman zetoriin uutta ahdinta!!!!!
Loppuvuonna tai viimeistään ensi kesänä taidetaan mennä sitten "oikeesti" lujaa:D
Tavoitteena ainakin  
biggrin.gif

Katotaan nyt mitä syntyy ja kauanko kestää ennenkuin toi pamahtaa.
Mutta onhan tossa pari pikku juttua vielä ennen seuraavaa starttausta.  
crazy.gif

Jorman zetoriin uutta ahdinta!!!!!
Loppuvuonna tai viimeistään ensi kesänä taidetaan mennä sitten "oikeesti" lujaa:D
Tavoitteena ainakin  
biggrin.gif

Katotaan nyt mitä syntyy ja kauanko kestää ennenkuin toi pamahtaa.
Mutta onhan tossa pari pikku juttua vielä ennen seuraavaa starttausta.  
crazy.gif
Jorma is doing it wrong  
biggrin.gif
Kuinnii ? Any10 tehokkaimmat turbosarjat asennetaan noinpäin, ja tämä viimeisin evoluutio varmaan tuohon kohtaan kawaa, suurimman ram-air paineen kohdalle.

biggrin.gif
tohon päähän viä sellanen tratti...
biggrin.gif

ainakin metrin halkasijaltaan , niin rupee imuroimaan pakokaasut ulos koneesta ja pakosarjaan tulee alipainetta, samalla kun patopaine ahtaa ihan julmasti...
thumbs-up.gif

ps. any10 paita päällä on paljon lämpösempi...
bowdown.gif

Onnittelut MP-Maailman toimitukselle, joka oli onnistunut uutisoimaan Karjalaisen ennätyksen niin päin h***tiä tänään saapuneessa lehdessään, että pitää ihan hattua nostaa moisesta suorituksesta
bowdown.gif

Kiirehän meillä kaikilla ja painoonkin pitäisi saada, tiedetään.

...ööö...luin tuon jutun eilen ittekki ko. lehestä, mutta ilmeisen hätäsesti...mikä siinä oli pielessä? Paitti että hännät oli tuplana?

nimim. katellaan illalla uusiksi paremmilla silmillä
cool.gif

Jahs, kirkossa kuulutettu TFM:n ennätys ei sit kovin kauaa pitänytkään.. jumalauta jää kauniit ja rohkeat kakkoseks tälle thrillerille. Jouni kun vielä meni sanomaan, että tarkotus ois käydä nykäsemäs tällevuodelle viel se 4sataa rikki..

On vissii molemmat tiimit ottanut tälläkaudella aikamoisen harppauksen eteenpäin, onnittelut siitä tasapuolisesti molemmille.

todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.

T-paita idea on helmi, laitan tilaukseen, kun saan tän postauksen kirjoitettua, lupaan myös hommaa TFM:n paidan, jos sellainen tulee.. voin sit vaihdella sen mukaan "kuka johtaa" (vitsi vitsi, molemmat tulis käyttöön nopeimman tittelin hallinnasta huolimatta)

Toivottavasti sen verta järjen kanssa lähdetään ajeleen, että pysyy mopot radalla, eilinen myrsky vaan toi mieleen mitä ne luonnonvoimat voi tehdä ja lähtihän se joku kiihdytysautokin vissii topgearin kaverilta hankasta..

Tasapuolisesti lykkyy pyttyyn molemmille tiimeillä, lähden tästä tilailemaan paitaa..
EDIT: paita tilattu!

todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.
Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZ
biggrin.gif

Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja
tounge.gif

Kuka, mitä, paita mistä voi tilata? Laittakaas tähän helppo kaava mistä paidan voi tilata, en jaksa selata koko ketjua läpi...
bowdown.gif

Kuka, mitä, paita mistä voi tilata?  Laittakaas tähän helppo kaava mistä paidan voi tilata, en jaksa selata koko ketjua läpi...
bowdown.gif
Bomber-shop.
http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=590
teettäkää kukkakepeille L kokoa ,että pääsee tilaan  
biggrin.gif
Mä luulen että parin pesun jälkeen XL on hyvinkin L-kokoa.
Suosituksena noin muutenkin, itse oon vajaa satakiloinen 185 senttinen läski anorektikko, ja toi XXXL on mulle sopivin muutaman pesu/kuivauskonerumban jälkeen.
Mutta paitoja teetetään lähiaikoina lisää, samaten laadukkaita huppareita saattaa olla tulossa jos kiinnostaa.

Jahs, kirkossa kuulutettu TFM:n ennätys ei sit kovin kauaa pitänytkään.. jumalauta jää kauniit ja rohkeat kakkoseks tälle thrillerille. Jouni kun vielä meni sanomaan, että tarkotus ois käydä nykäsemäs tällevuodelle viel se 4sataa rikki..
Tiimi tekee siihen malliin duunia ja muutoksia/parannuksia jotta laitetaan tuplan nousu eli 390kmh--->400kmh--->410kmh/mailille TFM Taxin toimesta vuodelle 2011.

Kuka, mitä, paita mistä voi tilata?  Laittakaas tähän helppo kaava mistä paidan voi tilata, en jaksa selata koko ketjua läpi...
bowdown.gif
Bomber-shop.
http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=590
teettäkää kukkakepeille L kokoa ,että pääsee tilaan  
biggrin.gif
Mä luulen että parin pesun jälkeen XL on hyvinkin L-kokoa.
Suosituksena noin muutenkin, itse oon vajaa satakiloinen 185 senttinen läski anorektikko, ja toi XXXL on mulle sopivin muutaman pesu/kuivauskonerumban jälkeen.
Mutta paitoja teetetään lähiaikoina lisää, samaten laadukkaita huppareita saattaa olla tulossa jos kiinnostaa.
otin kanssa yhden solakan XXXXXXXXXL itelle. Hupparit kiinnostaa tottakai.

kai sipoossa baareissa saa vip kohtelun ko paita päällä
tounge.gif

Tohon Facebookiin vielä liittyen, käykääs hyvät ihmiset heti tykkäämässä meidän sekä TFM:n sivuista, eihän se nyt tuu kuuloonkaan että kovaa ajavilla on vaan joitain satoja faneja ja takarenkaalla ympyrää ajavilla stunttikuskeilla tuhansia (mitenkään väheksymättä niiden taitoja)
biggrin.gif

Onnittelut MP-Maailman toimitukselle, joka oli onnistunut uutisoimaan Karjalaisen ennätyksen niin päin h***tiä tänään saapuneessa lehdessään, että pitää ihan hattua nostaa moisesta suorituksesta  
bowdown.gif

Kiirehän meillä kaikilla ja painoonkin pitäisi saada, tiedetään.
Mites toi ois pitäny uutisoida?

Aikalailla mielestäni oikein....

Onks noita paitoja Hertsikan myymälässä, et vois vähän kokeilla eteensä. Ei oo kaunista katsoa "tynnyrinpäällä" nakinkuorta. Ei halua tehdä hyvää aatetta naurunalaiseksi,,,
biggrin.gif

Korjaus ku t puuttu. Joku voi luulla, et humalassa kirjoitan
033102beer_1_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back