• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suomy explorer - kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hondacb750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hondacb750

New member
Onko kokemuksia kyseisestä potasta? Spare wheel kauppaa kyseistä kypärää hintaan 175 e yksivärisenä ja 199 e väriroiskein.
Mulla ois hakusessa yksvärinen (mieluiten musta) kuitukypärä. Tuo suomy näyttäis hinnaltaan kohtuuliselta.
Nyt kaipaisin kokemuksia ja kommentteja kyseisestä kypärästä.
Yksi vaihtoehto olisi raid 2 mutta se on kuitenkin paljon tyyriimpi tuohon verrattuna.

https://sparewheel.net/index.php?p=p_info&i=OTA0

Itellä ei o kokemusta noista halvemmista Suomyn potista, mut täl hetkel multa löytyy saman valmistajan Gun wind ja oon ollu siihen erittäin tyytyväinen. Tosin hintaki oli muistaakseni jotain 450-500 egen pintaan.

Suomy ja AGV painii vähä eri sarjoissa, joten jos pitäs valita noiden valmistajien saman hintasista kypäristä ni ainaki mun valintani ois Suomy. Käy kokeileen kumpi tuntuu (ja ennenkaikkee näyttää) paremmalta, sehä se kuitenni o se tärkein juttu...

Joo.. Värillä ei oo väliä kunhan se on musta
biggrin.gif

Noi AGV:n kypärätki o oikeestaan aika siistejä. Ite tykkään noista ilmanvaihtoaukoista kypärän päällä. Kandee laittaa kans iridiumvisiiri kypärään, Suomyyn sellanen makso muistaakseni Sparessa jotain 50-60 egee, AGV:n iridium o muistaakseni about femman halvempi.

Back